کد مطلب: 

16941

دفاع "فیضی" مدیرعامل اسبق شرکت مخابرات ایران از حضور مشاوران خارجی در این شرکت

دفاع "فیضی" مدیرعامل اسبق شرکت مخابرات ایران از حضور مشاوران خارجی در این شرکت

صابر فیضی که از مهرماه سال 84 تا مهرماه سال 91 عهده دار مسوولیت مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران بوده است و در زمان مدیریت وی بر شرکت مخابرات ایران، پای مشاوران خارجی به این شرکت باز شد، هم اکنون نیز از حضور مشاوران خارجی در مخابرات دفاع می‎کند و استفاده از تجریبات مشاوران خارجی در حوزه‎ی مخابرات را ضرورتی اجتناب ناپذیر می‎داند؛ اگرچه نحوه‎ی حضور مشاوران خارجی و عملکرد آنان در مخابرات همواره با انتقاداتی همراه بوده است.

 

مهندس صابر فیضی که هم اکنون مدیرعامل شرکت توسعه‎ی اعتماد مبین (مالک سهام مدیریتی مخابرات) است در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، درباره‎ی استفاده از مشاوران خارجی در دوران مدیریتش بر شرکت مخابرات ایران، گفت: در آن دوران شرکت اعتماد مبین که سهامدار شرکت مخابرات ایران است، قراردادهایی با مشاوران خارجی در این حوزه بست.

وی در خصوص فعالیت مشاوران خارجی در شرکت مخابرات ایران، اذعان داشت: این مشاوران خارجی با تجربه‌ای که در این زمینه داشتند، به شرکت مخابرات ایران در مورد اصول مدیریت در حوزه‌ی تلفن همراه و همچنین نحوه‌ی بازاریابی و فروش، مشاوره‌هایی دادند که کاملا مفید و کاربردی بود.

مدیرعامل اسبق شرکت مخابرات ایران، در ادامه افزود: استفاده از مشاوران خارجی در حوزه‌ی موبایل انجام شد، اما درباره‌ی یکپارچه سازی شرکت‌ها به دلیل تغییر مدیریت، نتوانستیم ورود پیدا کنیم.

مهندس فیضی، با اشاره به پیامدهای مثبت این رویه، تصریح کرد: یکپارچه‌سازی شرکت‌ها با کاهش هزینه، افزایش درآمد و همچنین تغییر شیوه‎ی مدیریت همراه بود که متاسفانه اجرایی نشد.

وی با دفاع از حضور مشاوران خارجی در حوزه بازاریابی و مدیریت تلفن همراه در دوران مدیریت وی بر شرکت مخابرات ایران، گفت: استفاده از مشاوران در سراسر دنیا که در این زمینه تخصص کافی و مفیدی دارند، باعث می‌شود که آزموده‌ها را دوباره نیازماییم و دوباره کاری صورت نگیرد و اصطلاحا چرخ از نو اختراع نشود.

وی در پایان ابراز کرد: من همچنان معتقدم که نیاز به حضور مشاوران متخصص در پیشبرد صحیح و تخصصی امور بسیار مفید است و برای هر حوزه می‌توانیم از مجموعه‌هایی که تجربیات موفقی که در آن زمینه دارند، استفاده کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-30 07:36

افزودن دیدگاه جدید