کد مطلب: 

16921

مهمترین مزیت رقابتی شرکت مخابرات ایران چیست؟

مهمترین مزیت رقابتی شرکت مخابرات ایران چیست؟

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: این شرکت به عنوان تنها اپراتور کشور در سه حوزه‎ی سیار ، ثابت و دیتا به ارایه‎ی خدمات می‎پردازد؛ این مهمترین مزیت رقابتی است که با برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه حفظ خواهد شد.

 

به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی در بیان مزیت‎های رقابتی شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: از دیگر مزیت‎های این شرکت، گستردگی حوزه‎ی خدمات رسانی آن است. این شرکت در تمامی نقاط کشور حتی در دورترین و محروم ترین نقاط روستایی نیز خدمات رسانی می‎کند.

 

وی افزود: مزیت دیگر اینکه، شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، با حضور افراد متخصص به پاسخگویی می‎پردازد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، جهت گیری استراتژی شرکت را بر اساس این مزیت‎ها بیان کرد و گفت: مخابرات در حال ایجاد زیرساخت ها و بسترهای مخابراتی به روز است تا با هدف بهینه کردن سود و ارایه خدمات، شرکت را به سمتی هدایت کند که بر اساس استراتژی قیمت بتواند سود بیشتر و اعتماد برای ذینفعان شرکت فراهم کند.

 

مهندس ابراهیمی همچنین به کیفیت، قیمت و برند برتر شرکت مخابرات ایران در فروش و تامین محصولات اشاره کرد و گفت: این سه باید با هم رابطه مستقیم داشته باشند تا هم شرکت متضرر نشود و هم مورد قبول مشتری باشد.

 

وی در ادامه افزود: شرکت مخابرات ایران، در بخش خدمات نیز بر اساس فناوری جدید و نیاز جامعه باید امکانات لازم را در زمینه باند پهن فراهم کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-29 17:29

افزودن دیدگاه جدید