کد مطلب: 

16858

اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران افتتاح شد

اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران افتتاح شد

مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران با حضور متولیان خصوصی و دولتی امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار شد.

 

به گزارش حبرنگار سیتنا، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که به همت کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران برگزار شد، روسا و اعضای هیات مدیره سازمان نصر تهران و کشور، دبیر شورای عالی فضای مجازی و معاون امنیت فضای تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات حضور یافتند.

 

در این نمایشگاه تخصصی که صبح امروز شنبه 5 مهرماه در مرکز آفرینش های هنری خیابان حجاب برگزار شد، سی وهشت شرکت خصوصی حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا) توانایی های خود را در اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران عرضه کردند.

 

رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به رسالت این تشکل مردم نهاد در توسعه کسب و کار حوزه فناوری اطلاعات گفت: نمایشگاه‎های تخصصی می‎تواند فضای مناسبی را برای معرفی دستاوردهای جدید شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد کند.

 

آزاده داننده با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های تخصصی در دستور کار هیات مدیره سوم سازمان قرار داشته، گفت: در این راستا فعالیت‎های زیادی شکل گرفته که اولین دستاورد آن برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی امنیت فضای سایبری ایران است.

 

او افزود: امیدواریم نمایشگاه امنیت سایبری از این پس تبدیل به برندی دایمی شود که هرساله ظرفیت‌های حوزه امنیت سایبری کشور را به نمایش می‌گذارد.

 

رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران درخصوص تعداد شرکت های حاضر در این نمایشگاه گفت: در این دوره از نمایشگاه 38 شرکت خصوصی حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات حضور دارند که امیدواریم بتوانند مخاطبان خاص خود را داشته باشند و رونقی در کسب و کارشان ایجاد شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-27 08:29

افزودن دیدگاه جدید