کد مطلب: 

16804

مدیر حوزه‎های علمیه کشور: امروز دشمنان ابزارشان را به سایت‎های اینترنتی و ماهواره تغییر داده اند

مدیر حوزه‎های علمیه کشور: امروز دشمنان ابزارشان را به سایت‎های اینترنتی و ماهواره تغییر داده اند

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، گفت: اگر استفاده از ابزارهای نوین از جمله اینترنت، تلفن همراه و نرم افزارهای مرتبط با آن در خدمت فساد و تباهی قرار گیرد؛ خطرناک و هشدار دهنده است.
 

به گزارش سیتنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در آیین آغاز سال تحصیلی در دبیرستان شیخ صدوق قم با بیان اینکه دشمنان برنامه های حساب شده برای انحراف جوانان دارند، افزود: دیروز دشمنان به دنبال حذف فیزیکی و ضربه زدن به جسم جوانان ما بودند اما امروز استراتژی آنان تغییر کرده است.

وی ادامه داد: امروز همگان به اهمیت ابزارها و رسانه های دراختیار واقف هستند؛ بویژه اگر این ابزار در خدمت اهداف مثبت باشد اما اگر استفاده از ابزارهای نوین از جمله اینترنت، تلفن همراه و نرم افزارهای مرتبط با آن در خدمت فساد و تباهی قرار گیرد؛ خطرناک و هشدار دهنده است.

 

حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمنان به صورت خاموش به دنبال انحراف عقاید و باورهای جوانان هستند، افزود: دیروز دشمنان با سخت افزار نظامی درمقابل اهداف عالیه نظام ایستادند اما امروز ابزار خود را به سایت های اینترنتی، ماهواره و ابزارهای مشابه تغییر داده اند.

 

وی گفت: همه دلسوزان وظیفه دارند در مقابل فساد ناشی از این ابزارها ایستاده و جوانان وطن را از سقوط در پرتگاه انحراف بازدارند.

 

امام جمعه موقت قم با اشاره به آغاز سال تحصیلی، افزود: دانش آموزان کشور باید با روحیه قوی و شادابی تحصیل را جدی گرفته و آن را وسیله ای برای ارتقای کشور و ایستادگی در مقابل دشمنان بدانند و ایران را به سمت آبادانی و تعالی به پیش ببرند.

حسینی بوشهری گفت: عمر انسان به سرعت می گذرد و فرصت های جوانی از دست می رود پس جوانان باید با درک ارزش این ایام و تلاش برای تحصیل و تهذیب نفس آن را قدر بدانند.
وی ادامه داد: دانش آموزان باید به رزمندگان تاسی کرده و با درک اخلاص و معنویت آنان و دوری از گناه و آلودگی های شیطانی، راه خود را در پیش گیرند.

 

وی گفت: رزمندگان با مجاهدت خود کشور را نجات دادند و سعادت آن را برای امروز شما دانش آموزان تضمین و در مسیر انقلاب خون های پاک خود را تقدیم کردند و امروز وظیفه دانش آموزان است که این دستاوردها را حفظ کرده و ارتقا بخشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-23 18:43

افزودن دیدگاه جدید