کد مطلب: 

16788

اپراتور چهارم موبایل در ایران شانس موفقیت ندارد

معاون رگولاتوری گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد اپراتور چهارم موبایل در ایران شانس موفقیت ندارد، مگر اینکه اپراتورهای مجازی راه‌اندازی شوند و با حل موضوع فرکانس 800 با صدا و سیما، استفاده از این فرکانس برای اپراتورهای جدید فراهم شود.
 

به گزارش سیتنا، صادق عباسی‌شا‌هکوه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت ورود اپراتور چهارم به بازار موبایل کشور، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های در دستور کار رگولاتوری امکان سنجی ورود اپراتور چهارم موبایل به کشور و بررسی توجیه اقتصادی این اقدام است.

 

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیح داد: این بررسی در قالب پروژه‌ای در مرکز تحقیقات مخابرات انجام شد که نتیجه نهایی نشد و هم‌اکنون بررسی با استفاده از مشاوران خارجی در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: تاکنون نتیجه بررسی‌ها نشان می‌دهد این تجارت شانس جواب دادن ندارد، مگر اینکه MVNOها (اپراتورهای مجازی) راه‌اندازی شوند.

 

عباسی تصریح کرد: همچنین در صورتی که در موضوع فرکانس 800 با صدا و سیما کنار بیاییم و استفاده از این فرکانس برای اپراتور جدید فراهم شود، ورود اپراتور چهارم حتما توجیه اقتصادی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-23 12:25

افزودن دیدگاه جدید