کد مطلب: 

16786

تلفن های ثابت استان خراسان جنوبی از دوم مهر هم کد می شوند

تلفن‌های ثابت استان خراسان جنوبی از روز چهارشنبه، دوم مهرماه هم‌کد می‌شوند. با هم کدسازی تلفن‌های ثابت این استان، کدهای بین شهری ۰۳۵۳، ۰۵۳۴، ۰۵۳۵، ۰۵۶۲ و ۰۵۶۱ به ۰۵۶ تغییر می‌کند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، طرح هم کدسازی در سطح شهرستانهای بیرجند، بشرویه، خوسف، درمیان، سرایان، سربیشه، طبس، فردوس، قائن(قائنات، زیرکوه) و نهبندان  انجام شده و شماره مشترکین در این شهرستانها از ۷ رقم به ۸ رقم تغییر می‌کند.

 

براساس این گزارش، مشترکین تلفن‌های ثابت در شهرستان‌ها و روستاهای استان خراسان جنوبی برای اطلاع از تغییرات و دریافت شماره جدید خود می‌توانند تا قبل از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه (۰۲/۰۷/۹۳) با سامانه گویای ۱۱۸ و ۳۲۰۰ در محدوده استان و با شماره  ۰۵۶۱۳۲۰۰ در خارج از استان و بعد از ساعت ۲۲ با سامانه گویای ۱۱۸ و ۳۲۰۰ در داخل استان و در خارج از استان با شماره ۰۵۶۳۲۰۰ تماس بگیرند.

 

همچنین مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان خراسان جنوبی به نشانی www.tci-sk.ir و واردکردن شماره تلفن قدیم، از شماره جدید خود مطلع شوند.

 

​براساس اطلاعیه ستاد هم کدسازی تلفنهای ثابت، مشترکان برای انعکاس پیشنهاد و همچنین اعلام شکایت در این زمینه، می‌توانند به پورتال اطلاع‌رسانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir (دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگوئی به شکایات-شکایت از اپراتورها) مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-23 12:17

افزودن دیدگاه جدید