کد مطلب: 

16781

چهره‌ای متفاوت از مبین‌نت در تله‌کام 2014

حضور در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی یعنی نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تله‌کام 2014)، از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل، مبین‌نت قصد دارد با دستی پر و به شکل گسترده در دو سالن این نمایشگاه حاضر شود.

 

به گزارش سیتنا، با اعطای مجوز به شرکت ارتباطات مبین‌نت در پیاده سازی شبکه‌ی ارتباطی باندپهن بی‌سیم با فناری LTE از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امسال مبین‌نت با رویکردی جدید و با شعار «مبین‌نت ارایه‌دهنده‌ی راهکارهای 4G» در پانزدهمین نمایشگاه تله‌کام حضور خواهد داشت.

 

علاوه بر این، به روال گذشته محصولات و خدمات متنوع مبین‌نت تحت عنوان اینترنت پرسرعت اشتراکی، پهنای باند اختصاصی اینترنت و شبکه‌ی اختصاصی مجازی (VPN) بی‌سیم و شبکه‌ی اینترنت پرسرعت بی‌سیم محلی وای‌فای (وایمو) در این نمایشگاه به عنوان مهم‌ترین خدمات خانگی و سازمانی، به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان محترم ارایه خواهد شد.

 

لازم به توضیح است، شرکت ارتباطات مبین‌نت، «دارنده‌ی گسترده‌ترین شبکه‌ی ارتباطی باندپهن بی‌سیم در ایران»، به عنوان یکی از اعضای گروه مخابرات ایران در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

 

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی، از روز دوشنبه 14 مهر تا روز پنج‌شنبه 17 مهر ماه و به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت 9 تا 16 برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-23 11:03

افزودن دیدگاه جدید