کد مطلب: 

16775

اینترنت نیم میلیاردی برای دو مدیر ارشد خودرو سازی کشور!

یکی از مدیران عامل سابق شرکت های خودرو سازی طی مسئولیت در این شرکت به همراه قائم مقام خود فقط هزینه نزدیک به نیم میلیارد تومانی برای اینترنت مصرفی فاکتور کرده است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از گفتار نیوز، در حالی که چند سالی است رهبر معظم انقلاب در تعیین شعار سال علاوه بر مسایل دیگر تاکید ویژه ای بر اقتصاد مقاومتی و فعالیت جهادی در عرصه اقتصاد دارند، برخی اخبار رسیده بسیار ناگوار کننده است.یکی از این اخبار هزینه نیم میلیاردی مدیر عامل سابق یکی از خودرو سازان  بزرگ کشور برای اینترنت مصرفی بوده است.

با بررسی های به عمل آمده در خصوص خبر و هزینه سر سام آور انجام شده، خبرنگار گفتار اطلاعاتی در خصوص نوع اینترنت مصرف شده توسط این فرد به دست آورد.

 

یک کارشناس شبکه به خبرنگار ما گفت: نوع اینترنت مصرف شده از نوع اینترنتی است که توسط اکانت های ماهوراه ای خریداری شده، تا قابل رد یابی نباشد به همین علت هزینه پرداختی با توجه به پهنای باند مصرفی و دلاری بودن هزینه، سرم سام آور خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر هزینه پر سرعت ترین اینترنت با نصب تجهیزات فقط حدود 3 میلیون تومان خواهد شد.

 

اما در این جا چند موضوع اساسی مطرح است: نخست اینکه چنین هزینه ای تنها مشت نمونه خروار بوده و یقینا این مدیر سابق از این نوع هزینه های غیر متعارف و بذل و بخشش ها زیاد داشته است.

 

 و موضوع دوم اصولا باید بررسی کرد که چه ضرورتی برای استفاده از این نوع اینترنت وجود داشته است؟ و آیا سهامداران شرکت از این نوع ول خرجی های این آقای مدیر با خبر بوده اند؟ این مورد در زمانی صورت گرفته که خودرو سازان به علت کاهش تیراژ تولید با مشکلات شدید اقتصادی مواجه بودند.

امید است که مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به فرمایشات مقام معظم  رهبری را نه در بنر و پوستر و پلاکارد بلکه به صورت عملی در اولویت های کاری خود قرار دهند.

 

همچنین انتظار می رود نهادهای نظارتی و امنیتی علل استفاده از این نوع سرویس خاص که غیر قابل ردیابی با هزینه گزاف بوده را بررسی کرده و به مردم شریف ایران و سهامداران یکی از بزرگترین خودرو ساز خاور میانه گزارش دهند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-23 01:48

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
خوب همینه که ماشین ها گرون میشه و پولش رو مردم باید بپردازند
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید