کد مطلب: 

16773

در نظرسنجی سیتنا در مورد رومینگ ملی شرکت کنید

در نظرسنجی سیتنا در مورد رومینگ ملی شرکت کنید

در نظرسنجی سیتنا در خصوص رومینگ ملی شرکت کنید و به سوال "مدیریت رگولاتوری در اجرای کامل رومینگ ملی بین اپراتورهای تلفن همراه موفق بوده است؟" پاسخ دهید.

 

به گزارش سیتنا، رومینگ ملی (طرح استفاده متقابل از شبکه‌های تلفن همراه) در واقع خدمتی است که با استفاده از آن، یک اپراتور، خدمات شبکه خود را در اختیار مشترکین اپراتورهای میهمان قرار می‌دهد و با انعقاد موافقتنامه، از اپراتور میهمان هزینه دریافت می‌کند.

 

در این حالت هنگامی که مشترک اپراتور میهمان، از محدوده پوشش‌دهی شبکه‎ی خود خارج می‌شود، بصورت خودکار امکان برقراری ارتباط و دریافت خدمات تعریف شده از طریق شبکه اپراتور میزبان را دارد.

 

همچنین با اجرای رومینگ ملی، اپراتورهای جدید می‌توانند با استفاده از امکانات اپراتورهای دیگر سریعتر وارد بازار ارائه خدمات شوند و در بازه‌های زمانی کوتاهتر به سودآوری برسند.

 

کاهش قیمت تمام‌شده ارائه سرویس در شبکه و استفاده بهتر از زیرساخت‌های موجود در کشور از نتایج اجرای رومینگ ملی عنوان شده است.

 

تاکید می‎شود اجرای کامل رومینگ ملی یکی از اصلی ترین پیش شرط های رگولاتوری برای اعطای مجوز نسل بالا به اپراتورهای تلفن همراه مطرح شده بود.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-22 20:20

افزودن دیدگاه جدید