کد مطلب: 

16753

اجرای طرح هم کدسازی تلفن های ثابت موجب کاهش نرخ مکالمات می‎شود

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی، گفت: با اجرای طرح هم کدسازی تلفن های ثابت در این استان، نرخ مکالمات تلفن ثابت کاهش می یابد.

 

به گزارش سیتنا، محمد حسین عیدی زاده در تشریح اجرای طرح هم کدسازی با اشاره به اینکه طرح هم کدسازی تلفن ثابت از ساعت 22 همزمان با دوم مهر ماه در استان آغاز می شود افزود: از این پس کد 056 جایگزین تمامی کدهای استان می شود و با اجرای این طرح پیش شماره های استان تغییر و هشت رقمی خواهد شد.مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی گفت: با اجرای این طرح هزینه های ارتباط بین شهری و بین استانی کاهش می یابد.

 

عیدی زاده، تسهیل و تسریع در شماره گیری، یکسان شدن تعرفه تماس های داخل استان و تعرفه تماس به تمام نقاط کشور از داخل استان را از مزایای این طرح ذکر کرد. وی با بیان اینکه هزینه های مکالمه در قبل از اجرای این طرح هر دقیقه 150 ریال بوده است، افزود: این میزان تعرفه با اجرای طرح هم کدسازی به هر دقیقه 30 ریال کاهش می یابد.

 

عیدی زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر نرخ مکالمات بین استانی بین 300 تا 800 ریال در دقیقه است؛ ادامه داد: با اجرای این طرح تعرفه به نرخ واحد 330 ریال به ازا یک دقیقه کاهش پیدا می کند.

 

وی گفت: مردم می توانند برای اطلاع از شماره جدید خود به شماره های 118، 3200 و یا سایت شرکت مخابرات استان به آدرس www.tci-sk.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا - بیرجند

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-22 08:06

افزودن دیدگاه جدید