کد مطلب: 

16721

تنها کارکرد نسل 3 و 4 تلفن همراه اینترنت باند پهن نیست

تنها کارکرد نسل 3 و 4 تلفن همراه اینترنت باند پهن نیست

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران معتقد است که توسعه پهنای باند می تواند ساختار ارائه‎ی خدمات در کشور را متحول کند.

 

به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی می‎گوید: پهنای باند فقط اینترنت نیست، بلکه بستر فنی مجموعه ای از فعالیت های الکترونیکی و ارتباطی است که اینترنت یکی از کاربردهای آن به شمار می آید و توسعه آن می تواند ساختار ارائه خدمات در کشور را متحول کند.

 

وی با بیان این مطلب که مقوله توسعه پهنای باند و اینترنت در میان مردم ، خوب تعبیر نشده است؛ گفت: در واقع شرکت مخابرات ایران و دیگر اپراتورها با آماده سازی پهنای باند و تدارک نسل 3 و 4 تلفن همراه ، شرایطی را فراهم می سازند تا مردم و سازمان ها بتوانند از همه کاربردهای این دو نسل بهره مند شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: از پهنای باندی که شرکت مخابرات ایران با اخذ مجوز نسل سوم تلفن همراه فراهم می کند، بانک ها ، سازمان ها ، دانشگاه ها ، خانه ها و تمامی اقشار مردم ، با کاربردهای مختلف بهره مند می شوند حال آنکه در بحث هایی که این روزها مطرح است فقط به یک موضوع و اینترنت اشاره می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: این بهره مندی به پروتکل های موجود در کشور با نظارت حاکمیت اجرایی می شود و نحوه توسعه آن به سیاست‎های حاکمیت بستگی دارد، حاکمیت باید برای سلامت جامعه ، بر روی این پروتکل ها نظارت کافی داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-20 11:57

افزودن دیدگاه جدید