کد مطلب: 

16719

تاکید دکتر واعظی بر اصل تخصص و جوان گرایی در انتخاب عضو جدید هیات مدیره شرکت زیرساخت

تاکید دکتر واعظی بر اصل تخصص و جوان گرایی در انتخاب عضو جدید هیات مدیره شرکت زیرساخت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تودیع و معارفه عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، گفت: مطالبات مردم از این شرکت بالاست و ما در رفع انتظارات مردم، مسئول هستیم.

 

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در مراسم تودیع مهندس همتی عضو سابق هیات مدیره زیرساخت و معارفه مهندس آذری جهرمی عضو جدید هیات مدیره این شرکت، گفت: برای بهینه سازی شبکه ارتباطاتی کشور، نیازمند به کارگیری نیروهای متخصص و جوان در کنار همکاران خدوم شرکت ارتباطات زیر ساخت هستیم.

 

وی با اشاره به سرعت مطالبات مردم و بهبود وضعیت نگهداری شبکه زیرساخت کشور، افزود: پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت باید همگرایی های لازم را با یکدیگر داشته باشند.

 

واعظی با تاکید بر نگاه علمی و فنی و همچنین استفاده از مشاوران متخصص در شرکت زیرساخت، ادامه داد: نیازمند مشاورین دانشگاهی هستیم که فارغ از مسایل اجرایی برای وضعیت شبکه زیرساخت و نگهداری آن، فکر کنند و ایده دهند.

 

واعظی استفاده از تولیدات داخلی را ضروری بر شمرد و افزود: باید تلاش کنیم  انعطاف نسبت به تولید کنندگان داخلی  وجود داشته باشیم و آنها نیز بتوانند به ما اعتماد کنند.

 

وی در انتخاب مهندس جهرمی بر اصل تخصص و جوان گرایی تاکید کرد و گفت: تغییر به منزله ناراضی بودن از عملکرد افراد قبل نیست؛ بلکه می خواهیم سرعت پیشرفت را افزایش  دهیم.

 

در این مراسم مهندس خسروی معاون وزیر و مدیرعامل زیرساخت، تغییر در جهت تحول و پیشرفت را ضروری برشمرد و افزود: مهندس همتی از ابتدای تشکیل شرکت زیرساخت جزء مدیران تاثیر گذار در این مجموعه بوده اند و در حوزه نگهداری و ترافیک، در چندین ماه خدمت خود، نقش ویژه ای را ایفا کردند.

 

وی با تاکید برنگاه کارشناسی مهندس همتی در شرکت زیرساخت، ادامه داد: مهندس جهرمی نیز، از نظر هوشمندی جزء نخبگان در زمینه فناوریهای جدید ارتباطی، هستند که قبلاً به صورت غیر مستقیم از نظرات کارشناسی ایشان استفاده کرده ایم.

 

خسروی با تشکر از حسن انتخاب دکتر واعظی در انتخاب این عضو جدید هیات مدیره زیرساخت از زحمات مهندس همتی تقدیر کرد.

 

در ادامه این مراسم، مهندس همتی نیز بر اصل خدمت رسانی در هر پست و منصبی تاکید کرد و افزود: خدمت کردن همچون دوی ماراتنی است که بعد از پایان مسیر، لازم است پرچم را به دست فرد دیگری بسپاریم  و من امروز پرچم خدمت را به فرد هوشمندتر و جوانتر می سپارم.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم این جابجایی زمینه خیر و پیشرفت را برای توسعه زیرساخت کشور فراهم کند، افزود: از فرصتی که دکتر واعظی در دولت تدبیر و امید برای خدمت رسانی به من داده اند تشکر می کنم.

 

مهندس جهرمی نیز در سخنان کوتاهی، گفت: امیدوارم در طول خدمت، در مسیر پیشرفت گام بردارم و همچون مهندس همتی در پایان دوره خدمتم با سربلندی این مسوولیت را ترک کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-20 10:21

افزودن دیدگاه جدید