کد مطلب: 

16714

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: ایجاد تمرکز بین شرکت‎های مخابرات استانی بر عهده‎ی هلدینگ است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: ایجاد تمرکز بین شرکت‎های مخابرات استانی بر عهده‎ی هلدینگ است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با تأکید بر اهتمام مخابرات بر سود بیشتر برای سهامداران و خدمات بهتر و به روزتر برای همه مشترکان خود، اعلام کرد: برای رسیدن به سودآوری بیشتر، مخابرات باید به صورت متمرکز و با ضوابط مدوّن عمل کند.

 

به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی اظهار داشت: در حالیکه فناوری مخابرات در دنیا به سمت همگرایی و تمرکز ارتباطات ثابت و سیار پیش می رود، مخابرات ایران نیز ضمن توجه به این نکته، با اجرای عملیات ارتباطی بر روی یک بستر مشترک، می خواهد تمرکز را عملی سازد.

 

وی مصادیق تمرکز را در دو حوزه درونی و بیرونی قابل بررسی دانست و گفت: در حوزه درون سازمانی، ارزشمندترین عامل تمرکز نیروی متخصص و با تجربه مخابرات است که زیربنای توسعه سازمان محسوب می شود.

 

مهندس ابراهیمی افزود: تجهیزات و سامانه های مخابراتی ثابت و همراه و دیتا و تمرکز بر درآمدها، از دیگر مصادیق درونی تمرکز در مخابرات هستند.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تعامل با وزارت ارتباطات، شرکت های فعال در حوزه ICT و PAP ها را به عنوان مصادیق بیرونی تمرکز در مخابرات ایران دانست و تاکید کرد: باید در جایی که تخصص و خدمات مختلف عرضه می شود، هلدینگ ضروری است تا به عنوان یک شرکت مادر تخصصی بر تمامی امور نظارت داشته باشد.

 

مهندس ابراهیمی اظهار داشت: فعالیت های شرکت مشخص است و شرکت مخابرات ایران به عنوان هلدینگ مسوولیت نظارت بر انجام تمامی این فعالیت ها را در کل مجموعه بر عهده دارد.

 

وی بر همگرایی و تمرکز شرکت های مخابرات استان ها تاکید کرد و گفت: هلدینگ مسوولیت ایجاد این تمرکز را بین شرکت های مخابرات استان ها نیز بر عهده دارد و در این راستا ، کارهایی را براساس استانداردها انجام می دهد تا شرکت های استانی همگرا و متمرکز به فعالیت های خود در راستای سودآوری شرکت ، ادامه دهند.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در زمینه زیان ده بودن برخی از شرکت های استانی، اظهار داشت: برخی از شرکت های مخابرات استان ها ، کم برخوردارند و یا به علت شرایط اقلیمی ، سرانه پایینی دارند، ما باید با تعامل ، این استان های کم بضاعت را به سود برسانیم زیرا که تکلیف مخابرات خدمت رسانی به مردم است.

 

وی افزود: قرار نیست با هرگونه تغییر سازمانی ، سودآوری و خدمت رسانی ، کاهش یابد و مردم آسیب ببینند . بنابراین باید شرایط اجتماعی ، مردم ، نیروی انسانی و سهامداران ، هرکدام بر اساس استانداردها ، طوری اداره شوند تا هیچگونه خللی در وظایف مخابرات ایجاد نشود .مسوولیت همه اینها بر عهده شرکت مادر تخصصی یا همان هلدینگ مخابرات است.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-19 18:46

افزودن دیدگاه جدید