کد مطلب: 

16688

چرا تاریخچه گوگل خود را پاک کنیم؟!

آیا می‌دانید اگر شما یک حساب گوگل مثل جیمیل داشته باشید و به طور خاص تاریخچه وب خود را مشخص و متوقف نکرده باشید موتور جستجو گوگل به ردگیری جستجوهای شما و سایت‌هایی که مورد بازدید قرار داده‌اید ادامه خواهد داد.

 Google search یک موتور جستجو در وب است که تحت مالکیت گوگل قرار دارد و بیشتر کاربران از این موتور جستجوگر استفاده می کنند. یک قابلیت در این موتور جستجوگر وجود دارد که تمامی عملکرد شما را مورد بررسی قرار می دهد و سپس جستجوهای مورد نظر شما را طبق بررسی های خود نمایش می دهد. این عمل در بخشی به نام تاریخچه گوگل صورت می گیرد توجه داشته باشید تاریخچه گوگل با تاریخچه مرورگر شما به صورت مجزا می باشد و هیچ ارتباطی با هم ندارند. در تاریخچه مرورگر شما با پاک کردن تاریخچه تمامی جستجوهای که انجام داده اید پاک می شود ولی درون جستجوگر گوگل هنوز این اطلاعات وجود دارد که آن را بررسی می کند و نتایج را به صورت آماری و نموداری به شما نشان می دهد.

برای ورود اینجا کلیک کنید و پس از ورود به صفحه مورد نظر با وارد کردن حساب کاربری گوگل خود تمامی تاریخچه گوگل شما به صورت آماری نشان داده می شود و می توانید تاریخچه وب گردی خود را در تاریخچه گوگل خود پاک کنید. برای غیر فعال کردن تاریخچه می توانید وارد تنظیمات شده و بر روی گزینه غیر فعال کردن تاریخچه کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-18 19:08

افزودن دیدگاه جدید