کد مطلب: 

16685

وجه اشتراک کاربران یک برند گوشی تلفن همراه چیست؟ / بردپیت ستاره آیفونی‌ها و مسی سوپراستار نوکیا

وجه اشتراک کاربران یک برند گوشی تلفن همراه چیست؟ / بردپیت ستاره آیفونی‌ها و مسی سوپراستار نوکیا

تا حالا شده که از خود سوال کنید وجه مشترک کسانیکه آیفون، اچ‌تی‌سی، بلک‌بری، سونی، ال‌جی و سامسونگ به دست دارند در چیست و به چه موضوعاتی علاقمند هستند؟

 

به گزارش سیتنا به نقل از تسنیم، کمپانی تبلیغات دیجیتالی هوشمند هم‌زمان با رونمایی از آیفون 6 تصمیم به رفتارسنجی کاربران موبایل در ارتباط با موضوعات و مباحث مختلف گرفت.

کاربران برندهای مختلف موبایل برای شرکت در این نظرسنجی گسترده که روی 1.7 میلیون کاربر انگلیسی صورت گرفته است، گروه‌هایی چون مشاهیر، فیلم و موسیقی، ورزش، ماشین، در منزل و سفر را برای پاسخگویی انتخاب کرده‌اند.

 

*بردپیت ستاره آیفونی‌ها*

بر این اساس و طبق برآورد نهایی، کاربران آیفون 16 برابر سایر برندها به شخصیت بردپیت بازیگر مشهور هالیوودی علاقمند هستند و موتورولایی‌ها نیز 89 برابر دیگر برندها به شخصیت اِما واتسون (بازیگر هری پاتر) علاقمند هستند.

 

*لیونل مسی سوپراستار در نوکیا*

در بین زیرشاخه ورزشی هم کاربران نوکیا 27 برابر دیگر برندها به لیونل مسی علاقمند هستند.

راجر فِدرر و رافائل نادال به ترتیب ورزشکاران مورد علاقه کاربران اچ‌تی‌سی و سامسونگ هستند.

 

*ال‌جی عاشق خون آشام*

در بخش فیلم و موزیک هم بیشتر کسانیکه آیفون در دست داشتند به ژانرهای جرم و جنایت علاقه نشان داده‌اند و دارندگان ال‌جی هم 4.4 برابر دیگر برندها به فیلم‌های خون آشامی رغبت نشان داده‌اند.

 

*موسیقی در بلک‌بری*

موسیقی تحرک آمیز، 4.2 برابر مورد علاقه کاربران موتورولا بوده است و بلک‌بری بازان هم بیشتر به موسیقی کریستین و گاسپل رغبت نشان داده‌اند.

 

*موتور سواری با مشقت در آیفون*

موتور سیکلت سواری در مسیرهای ناهموار بهترین و جذاب‌ترین رشته ورزشی کاربران آیفونی است که 14 برابر دیگر برندها به این گرایش ابراز علاقه کرده‌اند.

کاربران سامسونگ نیز که رقیب اصلی برای آیفون هستند، 23 برابر عاشق بسکتبال بوده‌اند.

سونی به دستان 22 برابر علاقمندتر به اسنو بورد هستند و کاربران ال‌جی هم 14 برابر بیش از سایر برندها ترجیح می‌دهند که اسکیت بورد بازی کنند.

کاربران نویکا و بلک‌بری بیشتر گرایش به ورزش‌های آرام نظیر کریکت و گلف دارند.

 

*بی‌ام‌دابلیو و تویوتا بهترین ماشین‌های سامسونگ و ال‌جی*

با توجه به اینکه کاربران ال‌جی و سامسونگ بیش از سایر برندها دغدغه حفظ محیط زیست را دارند، 31 درصد کاربران ال‌جی ماشین‌های الکتریکی سری جدید “i” بی‌ام‌دابلیو (BMW) را می‌پسندند در حالیکه سامسونگی‌ها 13 برابر بیشتر از دیگر برندها به دنبال تویوتا پریوس که یکی از محبوب‌ترین خودروهای هیبریدی است، هستند.

آیفون بازان هم بیشتر علاقمند به بی ام دابلیو هستند و 22 برابر به مدل 530 علاقمند هستند. در حالیکه 36 برابر بلک بری ها علاقمند به خودروی مینی کوپر هستند.

 

*آیفونی‌ها وان حموم و سونی بازان مبلمان می‌خواهند*

کسانیکه از گوشی‌های ال‌جی استفاده می‌کنند، بیشتر وسایل مطابق با انرژی خورشیدی در منازل دارند در حالیکه نظرسنجی از سونی به دستان می‌گوید که آنها بیشتر علاقه دارند مبلمان پاسیو برای منازل خود تهیه کنند.

کاربران آیفون البته علاقه به داشتن وان گرمی در حموم هستند تا با فراغ بال، استحمام کنند.

 

*ترکیه و یوگوسلاوی در لیست تعطیلات اروپایی‌های آیفون به دست*

آیفون بازان باز هم در نمایی ویژه و البته برای خاص نشان دادن خود، 19 برابر دیگر برندها اسکی‌بازی در تعطیلات را می‌پسندند و بیشتر می‌خواهند کتاب‌های مربوط به سفرهای دریایی بخوانند.

خوش گذرانی و تجمل گرایی در مسافرت‌ها مورد علاقه سامسونگ‌بازان و علاقمندان به اچ‌تی‌سی است.

تعطیلات ماجراجویانه نیز 5 برابر بیشتر از دیگر نظرسنجی‌ها در موتورولا جواب داده است.

در تعطیلات اروپا، آیفونی‌ها 9 برابر دیگر برندها به ترکیه می‌روند در حالیکه کاربران اچ‌تی‌سی 15 برابر دیگر برندها علاقه دارند به یوگوسلاوی بروند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-18 07:10

افزودن دیدگاه جدید