کد مطلب: 

16675

"F1" مرکز رسیدگی به مشکلات رایانه ای

مرکز اف یک ، جهت پاسخگویی به مشکلات رایانه ای و اینترنتی عموم کاربران راه اندازی شد.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی اف یک ، این مرکز در زمینه حل مشکلات سیستم عامل های مختلف و راهنمایی در خصوص چگونگی نصب آن ها ، اینترنت و مشکلات آن ، شبکه های کامپیوتری ، ویروس ها و راه های مقابله با آن ها و گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios   قادر به پاسخگویی است.

با توجه به این مسئله که این مرکز در زمینه های مختلف دارای کارشناسان متخصص برای پاسخگویی است, اکثر کاربران این مرکز عموم مردم می باشند و در هر سطحی دانشی که باشند از مبتدی تا حرفه ای می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

یکی از مزیت های  استفاده از خدمات مرکز اف یک ، برقراری امنیت فایل های شخصی جهت جلوگیری از ، سواستفاده  تعمیرکاران غیر مجاز  می باشد علاوه بر این کاربر حین برطرف شدن مشکل ، راه حل آن را می آموزد.

در حال حاضر ارایه خدمات این مرکز بصورت تلفنی و اعزام کارشناس در محل مشتری  می باشد ولی بزودی ارائه این خدمات از طریق وب سایت این مرکز www.irf1.com نیز امکان پذیر است.

برای استفاده از خدمات این مرکز کاربران سراسر کشور میتوانند با شماره های 9099071112 و 9099071113 و کاربران تهرانی نیز میتوانند به شماره  9092305213 تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-17 12:49

افزودن دیدگاه جدید