کد مطلب: 

16662

عیادت مجازی از رهبر معظم انقلاب در دنیا رکورد زد؛ بیش از نیم میلیون عیادت مجازی و ۳۷ هزار نظر!

عیادت مجازی از رهبر معظم انقلاب در دنیا رکورد زد؛ بیش از نیم میلیون عیادت مجازی و ۳۷ هزار نظر!

در اقدامی بی سابقه، بیش از 510 هزار نفر با ورود به صفحه «عیادت مجازی» با ارسال پیام‌ و دل نوشته‌ در طول روزهای هنگام بستری شدن رهبر انقلاب در بیمارستان، از ایشان به صورت مجازی عیادت کردند.
 

به گزارش خبرنگار سیتنا، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی (KHAMENEI.IR) در زمان بستری شدن رهبر انقلاب در بیمارستان اقدام به راه‌اندازی صفحه «عیادت مجازی کاربران» از آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای کرد و با طرح سوالی پرسیده است: «اگر شما به عیادت می‌رفتید چه می‌گفتید؟»

 

در پی درج این خبر سیل پیام‌ها، دل‌نوشته و ابراز ارادت‌هایی بود که در این صفحه منتشر شد. بنا به گزارش ارایه شده از سوی سایت رسمی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب «صفحه عیادت مجازی» تاکنون بیش از 510 هزار بازدیدکننده داشته است.

 

 

همچنین در تازه ترین به روز‌رسانی این صفحه اعلام شد بیش از 37 هزار نفر پیام های خود در این عیادت مجازی ثبت کرده اند که در صفحه مورد نظر نیز منتشر شده است. «اینجا را ببینید»

 

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR پیش از این هم در دیدارهای دانشجویی و برخی از ویژه‌برنامه‌های خود اقدام به راه‌اندازی صفحات تعاملی نظرات کاربران نموده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-16 16:28

دیدگاه‌ها

تصویر شهراد
رهبر عزیزم جان به فدایت دوستار شما تا پایان جان
ارسال شده توسط شهراد در 11 دى 48 - 04:03
تصویر شهراد
رهبر عزیزم جان به فدایت دوستار شما تا پایان جان
ارسال شده توسط شهراد در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
نام:بنده نام خانوادگی:یگانه(خدا) سلام اقا خوشحالم حال شما بهتره ولی بیشتر دلم میخواست بیام به عیادتون تا اینکه پیام بفرستم. اقا دوستت دارم دلم میخواست بیام ببینمتون ولی هیف که وضع مالیمون مانع از دیدن شما شد.خیلی دوست دارم در کنار شما یه یار با وفا و جان در کف باشم اقا من شمارو همیشه توی تلویزیون یا کلیپ هایی که از شما تو گوشیم دارم زیارت میکنم.من امیدوارم به روزی که بیام ببینمتون ولی از ترس اینکه محافظها نزارن تنم میلرزد. راستش همین الانشم اشکهایم سرازیر شده ولی اقا دوستت دارم.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر عرفان
دعا میکنم همیشه سالم باشید
ارسال شده توسط عرفان در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید