کد مطلب: 

16655

برگزاری تور معرفی لوازم خانگی سامسونگ +عکس

برگزاری تور معرفی لوازم خانگی سامسونگ +عکس

فناوری‌های نوین به عرصه تولیدات لوازم خانگی هم وارد شده و حالا مردم می‌توانند زندگی به شیوه هوشمند را بیش از پیش تجربه کنند.

 

به گزارش سیتنا، معرفی فناوری‌ها و محصولات تازه‌ در مکان‌های عمومی، از جمله اقداماتی است که برندهای پیشرو برای اطلاع‌رسانی درباره فناوری‌های نوین اتخاذ کرده‌اند. این محصولات که معمولاً نسبت به نسل‌های پیشین خود از امتیازات ویژه‌ای برخوردار هستند، متناسب و همگام با نیاز انسان مدرن و زندگی امروزی طراحی شده‌اند ولی معمولاً مردم از این امکانات مطلع نیستند.

سامسونگ الکترونیکس اواخر تابستان امسال با برپایی یک تور معرفی محصولات لوازم خانگی در تهران و در بسیاری از شهرهای کشور سعی کرده است فناوری‌های جالب و تازه خود در این حوزه را به مردم معرفی کند.

 

به گفته مدیر بازاریابی سامسونگ الکترونیکس، این شرکت از فناوری‌های جدیدی در لوازم خانگی خود بهره گرفته است و برگزاری چنین تورهایی کمک می‌کند تا خانواده‌ها از نزدیک با این لوازم هوشمند آشنا شوند. به این ترتیب درک بهتری از فناوری‌های روز و کاربرد آن‌ها در زندگی پیدا می‌کنند و درمی‌یابند که چه‌طور می‌توان از دانش و تکنولوژی برای راحت‌ کردن کارهای روزمره بهره گرفت.

 

در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌های خانگی هوشمند شده‌اند و کار کردن با آنها بسیار راحت است، اما مستلزم آن است که از این کارایی‌ها پیش از خرید اطلاع حاصل شود. مثلاً‌ لباسشویی جدید سامسونگ با امکان اتصال به شبکه وای‌فای، به راحتی از طریق تلفن همراه حتی بیرون از منزل کنترل می‌شود. یا یخچال شوکیس که امکاناتی برای مرتب‌سازی موادغذایی و کاهش مصرف انرژی دارد و متناسب با نیاز خانواده‌های امروزی طراحی شده است.

 

گفتنی است این تور از برج میلاد، باشگاه انقلاب تهران و هتل نارنجستان مازندران آغاز شده است و پس از آن در شهرهای کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان از نزدیک با امکانات هر یک از محصولات آشنا می‌شوند و سؤالات خود را از کارشناسان لوازم خانگی می‌پرسند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-16 13:26

افزودن دیدگاه جدید