کد مطلب: 

16639

نشست جبهه انقلاب اسلامی با موضوع 3G؛ مؤمن‌نسب: وزارت ارتباطات غافلگیر خواهد شد!

نشست جبهه انقلاب اسلامی با موضوع 3G؛ مؤمن‌نسب: وزارت ارتباطات غافلگیر خواهد شد!

چهارمین نشست تبیینی جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی با موضوع 3G برگزار شد.

 

روح‌الله مؤمن‌نسب، فعال فضای مجازی در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR) در خصوص این جلسه، گفت: این نشست با حضور مسوولان از هر سه قوه و دستگاه‎های مختلف و اصحاب  رسانه، با محوریت 3G برگزار شد.

 

وی، ادامه داد: این نشست با ایجاد فضای پرسش و پاسخ برای رفع  ابهامات این بخش برپا شد و در نهایت مقرر شد اقداماتی علیه تصمیمات غیرقانونی وزارت ارتباطات انجام شود که قطعا این وزارت را غافلگیر خواهد کرد.

وی، خاطرنشان کرد: فعالیت‎هایی در فضای مجازی که خلاف قانون و منافع ملی است به دقت مورد رصد قرار می‎گیرد و در این راستا اقداماتی علیه ارائه‎ی مجوز 3G و محتوای این مجوزها، همچنین فعالیت اپراتورها در این بخش مانند افزایش غیرقانونی سرعت دسترسی به اینترنت و پهنای باند انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در این نشست همچنین نگرانی‎ها در مورد ارائه‎ی بدون کنترل سرویس‎های متنی، صوتی و تصویری توسط وایبر و واتس آپ مطرح شد.

 

مومن نسب افزود: در برابر این اقدامات، قطعا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و دغدغه‎ی دلسوزانی که نگران عملکرد وزارت ارتباطات در این بخش هستند، رفع خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-15 19:09

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
یعنی اگه این مومن نسب نبود ما الان کافر بودیم خدیا شکرت که این اقای مومن رو فرستادی تا مارو به راه راست هدایت کنه و کشور رو از فساد دور کنه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
لایک دوست عزیز ملت ما خیلی با تمدن تر از اون چیزین که افرادی مثل مومن نسب بخوان برای ما تصمیم بگیرن. اینا بجای اینکه مسئله رو حل کنن صورت مسئله رو پاک می کنن و این عادت کشور های جهان سومیه.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر Arash
1-در واقع سرویس 3G به صورت کامل در ایران اجرا نمی شود و تماس تصویری مستقیمی در کار نخواهد بود ، ایراد برقرار نشدن تماس تصویری اتفاقاً عدم قابلیت کنترل خواهد بود زیرا کاربران با استفاده از سرویس هایی مانند Skype - Viber Desktop و ... می توانند تماس تصویری کدگذاری شده و غیر قابل دسترسی و شنود داشته باشند . 2-اینترنت ایران محدود است ! در حال حاضر به گفته ی مقامات حدود 100-150 گیگابیت پهنای باند اینترنت در دسترس داریم ، حال اگر به این همه کاربر تلفن همراه اینترنت پرسرعت موبایل داده شود چه بلایی به سر کاربران خانگی خواهد آمد ؟ 3-قانون جلوی اینترنت سرعت بالا را گرفته است در قانون ایران (به جز در مواردی خاص) کاربر اینترنت امکان استفاده از سرعت های بیشتر از 128 کیلوبیت در ثانیه را ندارد ، حال سوال اینجاست ، 3G و این قانون چگونه با هم کنار خواهند آمد ؟ 4-اکثر سایت های MultiMedia یا سایت هایی با محتوای چند رسانه ای فیلتر هستند ، بر فرض که مجوز اعطای سرعت بالا و زیرساخت آن نیز فراهم شد ، چه محتوایی وجود دارد که کاربران برای دسترسی سریع به آن نیاز به اینترنت با سرعت بسیار بالا داشته باشد ؟ (شاید E-Learning - سرگرمی آنلاین - مبادلات دیجیتال بین شرکتی و ...) با تشکر ، آرش
ارسال شده توسط Arash در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
این افراد چه طور به خودشون اجازه میدهند که از طرف مردم برای مردم تصمیم بگیرند؟ مردم ایران خواهان اینترنت پرسرعت هستند اونوقت یک عده ی انگشت شمار دارن جلوی پیشرفت رو میگیرن ! ایران باید الان پرسرعت ترین اینترنت رو در منطقه داشته باشه ولی مگر بعضی ها میگذارند! با تشکر
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید