کد مطلب: 

16633

اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران برگزار می‎شود

سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان نماینده بخش خصوصی و با برخورداری از حضور هزاران عضو متخصص، بهبود فضای کسب و کار را از اهم رسالت های خود می داند.

 

به گزارش سیتنا، سازمان نصر تهران برآن است تا در راستای بهبود فضای کسب و کار و معرفی توانمندی های جامعه فناوری اطلاعات، نمایشگاه های تخصصی این حوزه را برگزار  کند.

با پیشرفت پرشتاب تکنولوژی و کاربرد روزافزون آن، امنیت اطلاعات به یکی از دغدغه های اصلی دنیای کنونی تبدیل  شده است. ایران نیز از این قاعده مستثنا نبوده و امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات اهمیت فراوانی  یافته است.

 

در این راستا کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای با توجه به این نیاز پراهمیت بازار به عنوان یک از کمیسیون های فعال صنف، اقدام به برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی سازمان نصر تهران از سری نمایشگاه های تخصصی  کرده است.

 

این نمایشگاه به عنوان اولین نمایشگاه تخصصی امنیت فضای سایبر، فرصت منحصر بفردی را برای حضور شرکت های عضو سازمان و فعال در حوزه افتا فراهم نموده و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که برای اولین بار شرکت های خصوصی متخصص در حوزه امنیت اطلاعات را یکجا و در زیر چتر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران ملاقات  کرده  و با توانمند ی ها، محصولات و خدمات امنیت اطلاعات آشنا شوند.

 

این نمایشگاه که از این پس به صورت سالیانه برگزار خواهد  شد،  علاوه بر فراهم  کردن فضای بهبود کسب و کار و معرفی توانمندی ها، افزایش سطح دانش و آگاهی در زمینه امنیت اطلاعات را نیز در دستور کار خود دارد. برای رسیدن به این هدف، کارگاه های جانبی با طرح موضوعات روز امنیت اطلاعات و سمینارهای سری آشنایی کمیسیون افتا در کنار این نمایشگاه برای کلیه علاقمندان برگزار می  شود.

 

اولین نمایشگاه تخصصی امنیت سایبری ایران" قرار است از پنجم تا هشتم مهرماه 93 در محل آفرینش های هنری  واقع در خیابان حجاب برگزار شود.

 

سازمان نصر تهران و کمیسیون افتا برآنند تا با گرد هم آوردن برترین ارائه دهندگان خدمات و محصولات امنیت اطلاعات، امنیت را به شکل نوینی به نمایش بگذارند. سایت این نمایشگاه با آدرس www.icsec.ir  به صورت لحظه ای تمامی اخبار مربوط به برگزاری این نمایشگاه را برای علاقمندان منتشر می  کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-15 09:35

افزودن دیدگاه جدید