کد مطلب: 

16630

استان قم الگوی راه‎اندازی شبکه‎ی ملی اطلاعات می‎شود

استان قم الگوی راه‎اندازی شبکه‎ی ملی اطلاعات می‎شود

در پی تصویب و ابلاغ ضوابط فنی اجرایی دولت الکترونیکی، معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران، روند اتصال مردم، کسب و کارها و دستگاه های دولتی به شبکه ملی اطلاعات را رو به رشد دانست.

 

به گزارش سیتنا، مهندس "علی اصغر انصاری" معاون توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات، افزود: در حال حاضر تمام سعی و تلاش ما بر این اساس استوار است که ظرفیت‌های شبکه ملی اطلاعات را به لحاظ نوع کاربرد، تعداد کاربران و سطوح دسترسی برای عموم افزایش دهیم.

 

وی، ایجاد ظرفیت های مناسب به منظور ارایه خدمات کاربردی و محتوایی در داخل کشور را از جمله چشم اندازهای این طرح در طول سال جاری و آینده دانست و گفت: سرعت پیشبرد اموری نظیر ظرفیت سازی زیرساخت، توسعه کمی دسترسی، بهره برداری از شبکه و ارایه خدمات محتوایی افزایش یافته است و پیش بینی می شود کاربران شبکه ملی اطلاعات در سال آینده به لحاظ ظرفیتی، میزان دسترسی و نیز فعالیت ارایه دهندگان خدمات محتوایی شاهد گام های موثری باشند.

 

معاون توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات با تاکید بر این که تمام سطوح این شبکه باید به صورت هم زمان پیش رود، خاطرنشان کرد: در صورت ظرفیت سازی زیرساخت و شبکه های استانی و رشد کمی دسترسی، تحقق اهداف شبکه ملی اطلاعات امکانپذیر است.

 

انصاری با اشاره به ضرورت فعال سازی اپراتورهای تولید کننده محتوا و با اشاره به زیرساخت های مناسب استان قم، ادامه داد: در نظر داریم در استان قم که ظرفیت ارایه خدمات محتوایی مناسب است، به تکمیل امکانات بپردازیم و تا پایان سال جاری استان مذکور را به عنوان استانی که تمام نیازهای آن مرتفع شده و الگویی برای کل کشور است، معرفی کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-15 08:43

دیدگاه‌ها

تصویر ابطحي
بسيار كار رزنده اي است انشاال..موفق باشيد
ارسال شده توسط ابطحي در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
آخه تولید محتوی به چه دردی میخوره آخه قم چه محتوایی می تونه درست کنه آخه محدود کردن اینترنت چرا
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید