کد مطلب: 

16430

طرح حذف شرکت‌های اینترنتی را متوقف کنید

تعدادی از شرکت‎های اینترنتی کشور در نامه‎ای خطاب به وزیر ارتباطات، توقف طرح "ساماندهی و بازنگری در پروانه های PAP ، PSTN ، ISDP و ISP کشور" و خروج آن از دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات را خواستار شدند.

 

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، در بخش‎ از نامه‎ی این شرکت‎ها خطاب به وزیر ارتباطات آمده است: "همانطور که مستحضرید، قریب به 700 شرکت اینترنتی با اخذ مجوزهای ISP و ISDP از سازمان تنظیم مقررات با سرمایه گذاری خصوصی در سطح کشور مشغول ارایه خدمات دسترسی به اینترنت به آحاد مردم می‌باشند.
حاصل بیش از یک دهه تلاش این شرکت‎ها، علاوه بر گسترش ضریب نفوذ اینترنت و تسهیل دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و تحقق بخشی از اهداف سند چشم انداز، زمینه ساز اشتغال هزاران جوان تحصیل کرده و متخصص میهن عزیزمان در حوزه فاوا بوده است.
بر اساس اطلاعات واصله طرحی موسوم به "ساماندهی و بازنگری در پروانه های PAP ، PSTN ، ISDP و ISP کشور" بدون اخذ نظرات احاد و اعضای این صنف در 31 استان کشور ، در سازمان تنظیم مقررات مطرح گردیده که تصویب و اجرای آن، بدون تردید موجبات حذف و تعطیلی این شرکت‎ها و واگذاری عرصه کسب و کار و فعالیت آنها به چند شرکت خاص به شکل انحصاری فراهم می آورد.
لذا از آن مقام عالی استدعا داریم همانطوری که تاکنون حامی نیروهای تحصیل کرده و متخصص در کشور بوده اید دستور توقف طرح مذکور و خروج آن از دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات را به صورت عاجل صادر فرمایید."

 

در همین حال؛ معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تمدید مهلت نظرخواهی از ذینفعان سازمان در طرح ساماندهی و اصلاح ساختاری پروانه‌های حوزه ارتباطات ثابت کشور تا پایان شهریور خبر داد. (لینک)

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-02 18:37

افزودن دیدگاه جدید