کد مطلب: 

16429

تلفن‎های ثابت استان فارس از چهارشنبه همکد می شوند

تلفن‎های ثابت استان فارس از روز چهارشنبه ۱۲ شهریور هم‌کد می‌شوند. با هم‌کدسازی تلفنهای ثابت این استان، کدهای بین‌شهری ۰۷۱۱، ۰۷۱۲، ۰۷۲۱،۰۷۲۲،۰۷۳۱،۰۷۳۲، ۰۷۹۱،۰۷۹۲، ۰۷۸۱، ۰۷۸۲، ۰۷۲۸، ۰۷۲۹، ۰۷۵۱ و ۰۷۵۲ به ۰۷۱ تغییر می‌کند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، طرح هم‌کدسازی در سطح شهرستانهای آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، بوانات، پاسارگاد، جهرم، خرامه، خرم‌بید، خنج، داراب، رستم، زرین دشت، سپیدان، سروستان، فراشبند، فسا، فیروزآباد، قیر و کارزین، کازرون، گراش، لار، لامرد، مرودشت، مهر، نور آباد، نی‌ریز و کوار انجام شده و شماره مشترکین در این شهرستانها از ۷ رقم به ۸ رقم تغییر می‌کند.

 

بر اساس این گزارش، مشترکین تلفنهای ثابت در شهرستانها و روستاهای استان فارس برای اطلاع از تغییرات و دریافت شماره جدید خود می‌توانند تا قبل از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه (۱۲شهریور) با ۱۱۸ و سامانه گویای ۳۲۰۰ در محدوده استان و بعد از ساعت ۲۲ در داخل استان با ۱۱۸و سامانه گویای ۳۲۰۰ و در خارج از استان با شماره ۰۷۱۳۲۰۰تماس بگیرند.

 

همچنین مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان فارس به نشانی   www.shiraztel.co.ir  و واردکردن شماره تلفن قدیم، از شماره جدید خود مطلع شوند.

 

​بر اساس اطلاعیه ستاد هم‌کدسازی تلفنهای ثابت، مشترکان برای انعکاس پیشنهاد و همچنین اعلام شکایت در این زمینه، می‌توانند به پورتال اطلاع‌رسانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir بخش ثبت و پاسخگوئی به شکایات مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-02 18:24

افزودن دیدگاه جدید