کد مطلب: 

16428

نظرخواهی از دارندگان پروانه ارتباطات ثابت تا پایان شهریور تمدید شد

معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تمدید مهلت نظرخواهی از ذینفعان سازمان در طرح ساماندهی و اصلاح ساختاری پروانه‌های حوزه ارتباطات ثابت کشور تا پایان شهریور خبر داد.

 

به گزارش سیتنا، دکتر صادق عباسی شاهکوه با اشاره به ضرورت اجرای طرح فوق، هدف اصلی پروانه‌های جدید ارتباطات و خدمات ثابت را افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال اعلام کرد و گفت: سیاست اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این طرح، توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری است و به هیچ وجه اقدامی که خلاف این دو سیاست باشد انجام نخواهد شد.

 

معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان با اشاره به اینکه سازمان به همه دارندگان پروانه اطمینان می‌دهد که اصول مجوزهای جدید شرایط بهتری فراهم خواهد کرد، خاطر نشان کرد: با اینکه اطمینان داریم قریب به اتفاق دارندگان پروانه‌های فعلی، متقاضی فعالیت در چارچوب جدید خواهند بود، اما این اصول فقط برای متقاضیان جدید الزامی است و دارندگان پروانه‌های فعلی این انتخاب را خواهند داشت که یا در چارچوب اصول جدید نسبت به دریافت پروانه اقدام نمایند و یا با همان وضعیت فعلی به شرط عدم تخلف بکار خود ادامه دهند.

 

معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان در ادامه با اشاره به بازخوردهای سازنده از نظرخواهی ذینفعان در طرح ساماندهی و اصلاح ساختاری پروانه‌ها، اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه فعالان حوزه، فضائی فراهم شود که این نظرخواهی گسترده، شفاف و حرفه‌ای به یک نمونه موفق تبدیل شود.

 

دکتر عباسی در خاتمه اظهار داشت: تا پایان شهریور جلسات حضوری برای تکمیل نظرخواهی‌ها تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-02 18:21

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
با سلام بعد از حدود دو سال که درخواست ISPرا بر اساس ضوابط شما ارسال نموده ام حالا بگویید قرار است شرکتهای بزرگ را بالا برده و کوچکترها را پایمال کنیم به این ترتیب کنترل و مدیریت برای وزارت خانه شما راحتتر است
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید