کد مطلب: 

16405

انتشار نخستین ویدیو از گوشی آیفون 6 +فیلم

انتشار نخستین ویدیو از گوشی آیفون 6 +فیلم

نخستین ویدیو از آیفون 6 که طراحی و ویژگی های آن را بیان می کند، منتشر شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از شبکه العالم، شرکت اپل آماده است تا جدیدترین تلفن همراه خود به نام آیفون 6 را در 9 سپتامبر آتی عرضه کند و  پیش بینی می شود که این تلفن همراه نقطه عطفی در تلفن های هوشمند باشد زیرا طراحی بسیار عالی و ویژگیهای منحصر به فردی دارد که اپل برای حفظ جایگاه خود در جهان تلفن های هوشمند بر آنها تکیه می کند.

 

ویدیوی افشاشده ازطراحی و ویژگی های آیفون 6 نشان می دهد که این مدل جدید دارای صفحه 4.7 اینچی، طراحی شیک و ضخامت کم و بسیار نازکتر از دیگر تلفن های همراه همین شرکت است.

 

پایگاه gizmobic تاکید می کند که به احتمال 90 درصد، این ویدیو واقعی است؛ زیرا لوگوی ویژه "آی تیونز" را داراست و توسط شبکه مشهور Feld & Volk به عنوان متخصص افشای تلفن های همراه ، منتشر شده است.

 

روزنامه گاردین اخیرا نوشت که درجدیدترین مدل گوشی آیفون ـ ساخت شرکت آمریکایی اپل ـ که تقریباً خش برنمی دارد، مقادیر زیادی یاقوت کبود مصنوعی به کار رفته است، از این ماده برای پوشش صفحه اصلی حساس به اثر انگشت و لنزهای دوربین در تلفن ها به کار می رود.

 

شرکت اپل قراردادی به ارزش 578 میلیون دلار با شرکت فناوری پیشرفته جی تی امضا کرده است، این شرکت کارخانه ای را در ایالت آریزونای آمریکا ساخته است که با انرژی های تجدیدپذیر کار می کند.
انتهای پیام

پیوستاندازه
فایل 1417510878.mp46.45 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-01 09:37

افزودن دیدگاه جدید