کد مطلب: 

16390

شبکه ملی اطلاعات یکی از راه های سالم سازی فضای اینترنت است

شبکه ملی اطلاعات یکی از راه های سالم سازی فضای اینترنت است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان، در دیدار با همتای قطری خود، شبکه ملی اطلاعات را یکی از راه های سالم سازی فضای اینترنت و گامی برای فرهنگ سازی استفاده مناسب از اینترنت برشمرد.

 

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در شبکه‎های اجتماعی داخلی نوشت: "روز شنبه با سرکار خانم حصه الجابر، وزیر ارتباطات قطر دیدار و گفتگو کردم. طی این گفتگو، خانم الجابر از دیدار با آقای مهری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست و بازدید از موزه ارتباطات ابراز خشنودی نمودند و موارد متنوعی را برای همکاری های پستی دو کشور برشمردند و به نمایندگی از دولت قطر، از اینجانب به منظور حضور در اجلاس تلکوم 2014 که مقرر است در قطر برگزار شود، دعوت بعمل آوردند.
اینجانب نیز ضمن خوشامدگویی به همتای قطری، بر آمادگی دولت جمهوری اسلامی ایران در گسترش روابط با کشورهای همسایه، به ویژه کشورهای مسلمان و برادر تأکید نموده و ابراز امیدواری کردم. با تبادل هیات های عالی رتبه میان دو کشور، همکاری های فیمابین هر چه بیشتر توسعه یابد. همچنین ضمن اشاره به مشترکات فرهنگی، تاریخی و دینی فراوان دو کشور، این مشترکات را زمینه همکاری های تجاری و اقتصادی بیشتر دو کشور دانستم و ضمن خرسندی از پیشرفت های قابل ملاحظه کشور دوست و برادر قطر، به پیشرفت کشورمان در حوزه ICT نیز اشاره نموده و برای مبادله تجربیات و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با کشور قطر اعلام آمادگی نمودم. امیدوارم وزیر قطری با توجه به برنامه فشرده سفرشان بتوانند از تجربیات و دستاوردهای کشورمان از جمله در زمینه بانکداری الکترونیک، امنیت سایبری و فناوری اطلاعات دیدار کنند.
خانم الجابر یکی از دغدغه های مشترک دو کشور را تأثیر اینترنت بر جوانان و حمایت دولت از شرکت کوچک برشمردند و ضمن تأکید بر اهمیت این موضوع در دنیا، خواهان تشریح برنامه های وزارت در این خصوص شدند. بنده نیز با تشریح برنامه های دولت در حمایت از شرکت های کوچک دانش بنیان، شبکه ملی اطلاعات را یکی از راه های سالم سازی فضای اینترنت و گامی برای فرهنگ سازی استفاده مناسب از اینترنت برشمردم".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-31 14:26

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
بهشون سرعت اینترنت ایران و قیمتش و اینکه محدودیت حجمی داره و فیلترینگ گسترده رو نشان می دادید بعد جوابشون رو به صورت علنی روی شبکه های اجتمایی داخلی پخش می کردید
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید