کد مطلب: 

16366

دعوت وزیر ارتباطات قطر از دکتر واعظی برای حضور در اجلاس تلکوم 2014

دعوت وزیر ارتباطات قطر از دکتر واعظی برای حضور در اجلاس تلکوم 2014

در دیدار دکتر واعظی با خانم دکتر حصاء الجابر وزیر ارتباطات قطر دو طرف بر گسترش همکاری های دو جانبه تاکید و همتای قطری از دکتر واعظی به منظور حضور در اجلاس تلکوم 2014 که در قطر برگزار می شود، دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با خوشامدگویی به همتای قطری و تاکید بر آمادگی دولت ایران بر گسترش روابط دوستانه با کشورهای همسایه به ویژه کشورهای مسلمان و برادر، ابراز امیدواری کرد با تبادل هیات های عالیرتبه میان دو کشور، همکاری های فیمابین هر چه بیشتر توسعه یابد.

 

دکتر واعظی با اشاره به مشترکات فرهنگی، تاریخی و دینی فراوان دو کشور، این مشترکات را زمینه ساز همکاری های تجاری و اقتصادی بیشتر دو کشور دانست و با ابراز خرسندی از پیشرفت های قابل ملاحظه کشور دوست و برادر قطر، با بیان پیشرفت های ایران در حوزه ict برای مبادله تجربیات و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با کشور قطر اعلام آمادگی کرد.

 

وی در ادامه ابراز امیداوری کرد که وزیر ارتباطات قطر فرصت کافی جهت آشنایی با تجربیات و دستاوردهای کشورمان در زمینه بانکداری الکترونیک، امنیت سایبری و فناوری اطلاعات پیدا کند.

وزیر ارتباطات قطر نیز در این دیدار به نمایندگی از دولت قطر، از دکتر واعظی به منظور حضور در اجلاس تلکوم 2014 که در قطر برگزار می شود، دعوت به عمل آورد.

 

خانم الجابر پس از بازدید از موزه ارتباطات و دیدار با مهری مدیرعامل شرکت پست، و بیان موارد متنوعی برای همکاری های پستی دو کشور، یکی از دغدغه های مشترک را تاثیر اینترنت بر جوانان و حمایت دولت از شرکت های کوچک برشمرد و خواستار تشریح برنامه های وزارت در این خصوص شد.

 

دکتر واعظی در تشریح برنامه های دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از شرکت های کوچک دانش بنیان، شبکه ملی اطلاعات را یکی از راه های سالم سازی فضای اینترنت برشمرد و این شبکه را گامی در جهت فرهنگ سازی برای استفاده مناسب از اینترنت اعلام کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-31 08:55

افزودن دیدگاه جدید