کد مطلب: 

16356

همایش دو روزه "اینترنت، پیشران توسعه اقتصادی" شروع به کار کرد

همایش دو روزه "اینترنت، پیشران توسعه اقتصادی" شروع به کار کرد

در نخستین هفته پارسی زبانان همایش دو روزه " اینترنت، پیشران توسعه اقتصادی"، فعالیت خود را آغاز کرد.

 

به گزارش سیتنا، در نخستین «هفته‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان» همایش "اینترنت، پیشران توسعه اقتصادی" با حمایت رایتل و همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع)، از امروز 8 شهریور ماه 1393 به مدت دو روز در تهران و در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز بکار کرد.

بر اساس این خبر زمان افتتاحیه همایش پارسی زبانان ساعت 13:30 بعد ازظهر شنبه 8 شهریورماه 1393 و پس از برگزاری جشنواره شهید رجایی دولت تدبیر و امید، در محل سالن اجلاس سران بوده که با حضور مقامات کشوری برگزار شد.

همچنین با توجه به نقش مهم اینترنت در توسعه‌ی پایدار و رشد همه‌جانبه‌ی جوامع، موضوع محوری این برنامه تحت عنوان «اینترنت، پیشران توسعه‌ی اقتصادی» انتخاب شده و مهم‌ترین هدف از برگزاری این همایش بحث و تبادل نظر درمورد آخرین دستاوردهای حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح جهانی بوده و در کنار آن مسائل پارسی‌زبانان دنیا برای توسعه و تقویت حضور زبان پارسی در فضای سایبر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در مراسم افتتاحیه و اختتامیه‌ی این برنامه‌ی دو روزه علاوه بر مقام‌های مسوول، ذی‌نفعانی از سایر کشورها، چهره‌های شناخته‌شده در بخش‌ خصوصی، دولتی و جامعه‌ی مدنی در سطح ملی و بین‌المللی، بزرگان این عرصه و نمایندگان شرکت‌ها و اتحادیه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی گردهم آمده و به بحث و تبادل نظر و تجربه‌ها خواهند پرداخت.

گفتنی است در این همایش دو روزه طیف متنوعی از برنامه ها، پنل ها و نشست های تخصصی برگزار می شود و شرکت کنندگان از یازده پنل تخصصی با حضور 50 سخنران خارجی و افراد سرشناس داخلی استفاده می نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-30 13:23

افزودن دیدگاه جدید