کد مطلب: 

16354

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‎وگو با سیتنا: تا زمان تصویب پیوست فرهنگی، استفاده از اینترنت نسل بالا متوقف شود/ از ارائه‎ی اینترنت پهن باند به کسانی که استفاده ابتذالی می‌کنند، پرهیز شود

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‎وگو با سیتنا: تا زمان تصویب پیوست فرهنگی، استفاده از اینترنت نسل بالا متوقف شود/ از ارائه‎ی اینترنت پهن باند به کسانی که استفاده ابتذالی می‌کنند، پرهیز شود

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معتقد است: تا زمانی که دولت پیوست فرهنگی را ارائه و تصویب نکرده، باید استفاده از اینترنت نسل سوم و بالاتر در کشور متوقف شود.

 

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا، رعایت تاکیدات فرهنگی و هشدارهای مقام معظم رهبری در توسعه تکنولوژی را از ضروریات افزایش پهنای باند اینترنت بر روی گوشی‌های تلفن همراه بر شمرد و گفت: ما موانع موجود درباره‎ی راه‌اندازی اینترنت نسل سوم و بالاتر بر روی تلفن‌های همراه را در مجلس شورای اسلامی مطرح کردیم.

وی ادامه داد: در وهله‎ی اول ما بر اساس خواسته‎ی مقام معظم رهبری که با صراحت فرمودند پیش از راه‌اندازی اینترنت پرسرعت، تهیه پیوست فرهنگی ضرورت دارد، نکات خود را به دولت یادآور شدیم؛ درحالی که این موضوع از سوی آنان رعایت نشد و دولت باید پاسخگو باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توقف ارائه‎ی خدمات اینترنت پرسرعت نسل سوم و بالاتر را تا زمان تصویب پیوست  فرهنگی، ضروری دانست و گفت: راهکار این مساله در شرایط فعلی این است که تا زمانی که دولت پیوست را ارائه و تصویب نکرده، باید استفاده از اینترنت نسل سوم و بالاتر در کشور متوقف شود.

وی با تاکید بر بررسی پیوست فرهنگی و روشن شدن مسیر استفاده‎ی عموم مردم از اینترنت نسل سوم در کشور، گفت: توقف استفاده از اینترنت نسل سوم باید انجام شود تا بلافاصله اقدامات، عاجل شود. در این صورت، هم اپراتورها و هم مردم می‌دانند که باید چه کنند.

نمایند مردم اصفهان در خانه‎ی ملت، خاطرنشان کرد: بعد از تصویب پیوست فرهنگی، اینترنت نسل سوم باید در اختیار کسانی قرار بگیرد که در مسیر تحقیق، پژوهش و فعالیت علمی هستند و از ارائه‎ی اینترنت پهن باند به کسانی که استفاده ابتذالی از آن می‌کنند، پرهیز شود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: ما به هیچ وجه مخالف رشد نیستیم بلکه از مشوقان آن محسوب می‌شویم اما مخالف آنیم که مردم ما دچار مسائل فسادی در جامعه شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-30 12:18

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
اره بگین قطعش کنن تا 20ساله دیگه شما پیوستو تایید کنید. برای دوری از فساد هم کا اینترنتو قطع کنید تا اون موقع.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
واقعا غیر قابل باور اما حقیقیه داریم تو کشوری زندگی می کنیم که نماینده های مردم از خوشحالی مردم از رضایت مردم از پیشرفت مردم ناراحتند واقعا این مجلس شاهکار بود در تاریخ ماندگاره همیشه بزرگترین مانع توسعه فن آوری کشور ها سرمایه گذاری و بودجه هست و تکنولوژی هست تو کشور ما نماینده های مجلس و خواست سیاسی . نتیجه تحریم انتخابات مجلس همین می شه دیگه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
کاش نمایندگان عزیز کمی هم به فکر جریمه دیرکرد بانک ها بودند که قاطبه مراجع عظام تقلید ان را مصداق ربا اعلام میکنند اما متاسفانه همتی در این مورد از عالی جنابان بهارستان نشین دیده نمیشود در حالی که بنا به فرموده امام صادق (ع): یک درهم ربا در نزد من بهتر است از70مرتبه زنای با محارم درخانه کعبه. خب ایا خطرات اینترنت نسل 3 بدتر است یا خطرات معاملات ربوی ان هم بطور اشکار.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید