کد مطلب: 

16346

راه اندازی سوئیچ مخابراتی آشنای اول در استان مرکزی

سوئیچ مخابراتی آشنای اول در استان مرکزی راه اندازی و این استان تا پنج سال آینده از خرید این نوع سوئیچ بی نیاز شد.

از جدید ترین دستاورد سوئیچ مخابراتی با برند آشنای اول برای اولین بار در استان و در سطح کشور با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین در شرکت مخابرات رونمایی شد. محمدحسین مقیمی استانداراستان مرکزی با اشاره به اینکه ایجاد ارتباط صنعت و دانشگاهشکوفایی استعدادهاو رشد و تنوع تولید را به دنبال دارد.اظهار داشت: ایجاد ارتباط عمیق بین صنعت و دانشگاه موجب توسعه علمی در مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و توسعه فناوری در صنایع به طور هم زمان می شود.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروزمخابرات استان مرکزی در جایگاه مناسبی قرار دارد و دارای عملکرد خوبی است. مسعود مشیدی مدیرکل مخابرات استان مرکزی نیز گفت: از ابتدای امسال با همکاری صورت گرفته با دانشجویان و نخبگان سه برنامه تولید شده است. این مقام مسئول قابلیت سوئیچ یاد شده را شامل صرف 50 درصد هزینه ی تولید در مقایسه با مشابه خارجی، استفاده از تجهیزات و قطعات تولید داخل کشور و جلوگیری از خروج ارز عنوان کرد.

مشیدی با اشاره به انحصاری بودن نوع خارجی این سوئیچ، شکست انحصار آن را بسیار مهم تلقی کرد و گفت: تولید این سوئیچ با ظرفیت 608 ، 1216 و 1824 شماره آغاز شده است .

وی در ادامه، از کارت اعتباری تلفن همراه اول رونمایی کرد و گفت: استفاده از این کارت بر روی تلفن های معمولی دانشگاه ها، خوابگاه ها و همچنین در صورت قطع تلفن امکانپذیر است. مدیرعامل مخابرات استان، شناسنامه دار بودن این کارت اعتباری را از دیگر قابلیت های مورد توجه اعلام و تصریح کرد: مزیت اسفاده از این کارت، امنیت اجتماعی برای خانواده است.

وی در پایان اظهار کرد: قابلیت شارژ موبایل از طریق کارت اعتباری از دیگر مزیت های این کارت تلقی می شود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-30 07:08

افزودن دیدگاه جدید