کد مطلب: 

16338

ناگفته‌هایی از حواشی بزرگترین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش

مرکز همایش های برج میلاد 23 مردادماه سال جاری میزبان شرکت کنندگان در بزرگترین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش بود تا سرفصل های همچون اخلاق بازاریابی، نسخه سوم بازاریابی و الگوهای نوین وفادارسازی مشتریان برای مخاطبان تشریح شود.
ناگفته‌هایی از حواشی بزرگترین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش

به گزارش خبرنگار سیتنا، این کنفرانس علمی که به همت شرکت مبنا مدیران میعاد برگزار شد، با بازخوردهای مناسبی از سوی مخاطبان مواجه شد. در همین راستا "علی پاکزادیان مقدم" مدیرعامل شرکت خصوصی برگزارکننده این کنفرانس در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا، با برشمردن چالش‎ها و ناملایماتی که بخش خصوصی در برگزاری همایش‎ها با آن مواجه است، گفت: در برگزاری همایش‌های اینچنینی برخی ناملایمات برای بخش خصوصی وجود دارد.

وی، ادامه داد: در برگزاری کنفرانسی که داشتیم، نه تنها هیچ حمایت و پشتوانه‎ی دولتی دریافت نکردیم، بلکه متاسفانه با سنگ‌اندازی و چالش‌هایی از سوی برخی رقبا و همکاران در این حوزه و حتی از سوی برخی سازمان‌های دولتی مواجه بودیم.

مدرس کنفرانس های ملی بازاریابی در همین راستا با اظهار تعجب از رویکردهای غیرحرفه‌ای در مواجهه با گسترش دانش روز در کشور، گفت: برای دبیرخانه و اعضای شرکت مبنامدیران جای سوال بود که چرا به جای استقبال و حمایت از فعالیت‌های دانش‌محور بخش خصوصی، این حجم از سنگ‌تراشی‌ وجود دارد؟!

مدیرعامل شرکت مبنا مدیران میعاد در خصوص هزینه‌های بالای برگزاری کنفرانس، گفت: بزرگترین کنفرانس بازاریابی و فروش، در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و هزینه‌‎ی برگزاری به شدت بالا بود.

وی در ادامه افزود: برخی از موسسات و شرکت‌های بخش خصوصی با تامین ردیف بودجه از شهرداری یا نهادهای دولت ذی‌ربط اقدام به برگزاری کنفرانس و همایش می‌کنند و مشکلی هم ندارند.

این متخصص برندینگ با بیان وابستگی و ارتباطات رقبا در این حوزه، گفت: اینکه برخی از دوستان ما، دارای روابطی هستند که برایشان مزایایی است، جای تبریک دارد اما ما نه از این را روابط داشتیم و نه به دنبال ایجاد اینگونه روابط بودیم.

پاکزادیان‌مقدم با تقدیر و تشکر از ریاست مرکز همایش‌های برج میلاد، گفت: ریاست محترم مرکز همایش‌های برج میلاد در حد توان و بضاعت مجموعه‌شان، تخفیفاتی برای ما در نظر گرفتند که در مقایسه با هزینه‎ی برگزاری کنفرانس بسیار ناچیز بود.

او با بیان بی‌مهری‌های انجام شده در حین و بعد از برگزاری کنفرانس، خاطرنشان کرد: مسوولان و نهادهای دولتی حتی بعد از برگزاری مراسم از ما سوال نکردند که شما چگونه با یک تیم جوان و در مدت زمان 45 روز، حدود 1600 نفر را برای شرکت در کنفرانس جذب کردید؟

وی درباره‎ی سطح رضایت مخاطب از این کنفرانس، تصریح کرد: طبق نظرسنجی‌های انجام شده، ما نمره‎ی فوق العاده‎ی قابل قبولی از سوی شرکت کنندگان در کنفرانس کسب کردیم.

وی در همین راستا افزود: ما تلاش داشتیم در سه سطح محتوا، موضوع و کیفیت، جذابیت و سطح علمی را مفید ارائه کنیم. سند و گواهی این موضوع هم براساس نظرسنجی‌های الکترونیکی و نمره‎ی هدفمندی کنفرانس است که از سوی مخاطبان نمره 8 از 10 را دریافت کردیم.

پاکزادیان مقدم با بی‌توجهی نسبت به کنفرانس‌های علمی داخلی از سوی نهادهای دولتی و مدیران ذی‌ربط گفت: بعد از برگزاری این کنفرانس هیچ مرکز دولتی تماسی مبنی بر ارزیابی و رصد کنفرانس و اطلاع از کم و کیف اجرا و محتوای ارائه شده نداشت.

وی با ابراز گلایه‌ از نهادهایی که به عنوان مهمان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای در کنفرانس حضور داشتند، گفت: از وزارت علوم، مرکز فناوری اطلاعات ریاست جمهوری و انجمن بازاریابی کشور به جهت عدم حمایت از این کنفرانس گلایه دارم.

وی هم‌چنین تشریح کرد: در تعاملاتی که وزارت کار و امور اجتماعی با دبیرخانه کنفرانس برقرار کرد، بدون هیچ هزینه‌ای در مراسم شرکت کردند، اما بعد از مراسم، انتظار داشتیم که تشکری از مجموعه داشته باشند که متاسفانه این هم صورت نگرفت.

پاکزادیان مقدم با اعلام خبر برگزاری بزرگترین کنفرانس "مهندسی فروش، مذاکره و زبان بدن"، گفت: این کنفرانس در اول آبان برگزار خواهد شد.

وی در پایان با تشکر از گروه اجرایی و علمی هفتمین کنفرانس از سلسله کنفرانس‌های بازاریابی و فروش، گفت: ما به عنوان یک موسسه‎ی دانش‌بنیان، تنها سعی در انجام کارهای علمی داریم. در این کنفرانس نیروهای خوب و متخصصی حضور داشتند. از همین جا از دکتر محمدرضا نظری که دبیر علمی کنفرانس بودند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-29 16:35

دیدگاه‌ها

تصویر ليلا سرمدي
براي ما شهرستاني ها وقت گذاشتيم امديم تهران برا دو روز همايش يك روز خوب بود اما فرداش واقعا به قلط كردن افتاديم . روز پنج شنبه بهترين ها بودند يكي از يكي بهتر همه اساتيد روز پنچ شنبه داراي رزومه قوي بودند من و خواهرم از سه نفر انر›ي گرفيتم بازم اگر اين سه نفر باشند مي يام تهران .. اساتيد حيدري ( پدر علم مذاكره ) ..كيميايي ( بحث مديريتشون عالي بود و براي اولين بار شنيدم)...ودايع (سخنراني ايشون نظرم نسبط به زبان بدن عوض كرد . مخصوصا كتابشون عالي بود )...پاكزاديان ( خيلي متين و خوب اجرا كردند و معلوم بود خستگي دارند براي برگزاري همايش دستشون درد نكنه ..مرد واقعي بودند ).........فقط تنها ايراد مي شود به يك سخنران گرفت كه در مورد برند خودش حرف زد و وقت اساتيد اخر گرفت وگرنه بقيه چيزها عالي بود و بي نظير اگجر بازم اين اساتيد باشند من حاظرم از اصفهان بيام تهران.... سر ساعت شروع شد و سر ساعت تموم شد ....
ارسال شده توسط ليلا سرمدي در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید