کد مطلب: 

16330

حمایت وزارت ارتباطات از طراحان و تولیدکنندگان اپلیکیشن‎های ICT

حمایت وزارت ارتباطات از طراحان و تولیدکنندگان اپلیکیشن‎های ICT

جلسه افتتاح پروژه های ارتباطات استان فارس با حضور وزیر، معاونبن و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولین استانی در سالن شهید امامی استانداری فارس برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، در این جلسه ابتدا مهندس مختاری مدیرکل ارتباطات استان فارس گزارش عملکردی از وضعیت ارتباطات استان داد.

 

در ادامه مهندس خسروی معاون وزیر و مدیر عامل زیرساخت و مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بخشی از دستاوردهای این سازمانها را در استان فارس  ارایه نمودند.

 

دکتر قادری نماینده مجلس شورای اسلامی نیز به بیان مشکلات و مسایل و نیازهای مردم استان فارس پرداخت و از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست نگاه ویژه به این استان را داشت.

 

سپس دکتر احمدیان استاندار فارس ضمن خیر مقدم خدمت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیات همراه، گفت: خوشبختانه با همدلی و اتحاد بین مسئولین استان همگی برای توسعه استان فارس یکدل شده اند و تنها به حمایتهای بیشتر دولت تدبیر و امید نیاز داریم تا علاوه بر رشد و توسعه، رونق صنعت داخلی، حل مشکل اشتغال به وضعیت رکود کشور نیز خاتمه دهد.

 

دکتر احمدیان ضمن بازشماری امکانات و منابع مادی و انسانی استان فارس گفت: امیدوارم در آینده نزدیک استان فارس به قطب اینترنت کشور تبدیل گردد.

 

در ادامه مراسم دکتر واعظی با تشکر از استاندار، نمایندگان مجلس و همه مسئولین استان فارس گفت: بسیار خوشحالم که در جمع مردم فارس هستم و افتخار دارم که سلام دکتر روحانی را به خدمت شما برسانم.

 

وزیر ارتیاطات ضمن تبریک هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: پیروزی قاطع مردم فلسطین و غزه پیام بزرگی برای جهانیان داشت.

 

وی همچنین با اشاره به نقش خاص و کلیدی ایران در منطقع و جهان، گفت: در روزهایی که افراطی گری به اسم اسلام در دنیا ترس و وحشت را ایجاد کرد ایران با حفظ و اشاعه دیدگاه‎های پیشرو نظام جمهوری اسلامی به دنیا ثابت کند که اسلام یک چهره رحمانی دارد.

 

وی ضمن اشاره به تحریمهای ظالمانه و برخی عقب افتادگی ها در سالهای گذشته گفت: برای جبران این عقب ماندگی به یک همدلی، صمیمینتو اتحاد نیاز است که به واسطه اعتقاد مردم و احزاب به اصول نظام و ولایت فقیه مسر خواهد بود.

 

دکتر واعظی با اشاره به منابع غنی میراث ادبی و فرهنگی فارس و ظرفیت بالای این استان در گردشگری گفت: سرمایه گذاری بیشتر توسط دولت و بخش خصوصی در این زمینه ها بسیار کلیدی بوده و زمینه خروج از رکود و رونق کسب . کار را موجب می گردد.

 

وزیر ارتباطات با بیان این نکته که زمانی استان فارس قطب الکترونیکی کشور بود و در سالهای قبل به دلیل کم توجهی از این هدف دور شد گفت:باید با تلاش همه فرهیختگان و تحصیلکرده ها و جدی گرفتن نهضت محتوایی بار دیگر استان فارس را به این جایگاه برگردانیم.

 

وی ادامه داد: در صورت طراحی و تولید برنامه، نرم افزار و اپلیکیشن های حوزه ICT وزارت ارتباطات قول می دهد ضمن خرید این برنامه ها زمینه حمایت مالی و غیرمالی را برای این جوانان فراهم خواهد ساخت.

 

دکتر واعظی در پایان این مراسم با تاکید دوباره بر نقش پست بانک در توسعه روستاها و مناطق محروم کمتر توسعه یافته گفت: آغاز فعالیتهای عمده پست بانک در روستاها می تواند خود بانکداری را بین روستاییان ایجاد نموده و باعث حمایت از تولید روستایی، رونق کسب و کار و اشتغال جوانان می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-29 08:17

افزودن دیدگاه جدید