کد مطلب: 

16318

چرا رئیس‌جمهور نسبت به برگزاری جلسات شورای‌عالی فضای مجازی تعلل می‌کند؟

چرا رئیس‌جمهور نسبت به برگزاری جلسات شورای‌عالی فضای مجازی تعلل می‌کند؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس از رئیس‌جمهور پرسید که چرا نسبت به برگزاری جلسات شورای‌ عالی فضای مجازی تعلل می‌کند؟
 

به گزارش سیتنا به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی چهارشنبه خانه ملت در نطق میان‌دستور خود خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: سؤال بنده این است که آقای رئیس‌جمهور چرا نسبت به برگزاری جلسات شورایعالی فضای مجازی تعلل می‌کنید؟ در حالی که امروز مشکلات موجود در این حوزه به حدی است که اعتراض علنی حوزه‌های علمیه و مراجع را ایجاد کرده است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاداز اینکه امروز شاهدیم بدون پیوست فرهنگی و بدون راه‌اندازی شبکه و نیز بدون داشتن ضابطه و آئین‌نامه، اینترنتی بر روی گوشی‌های همراه و بدون راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات عمل می‌شود، افزود: اگر چه جای گله از سایر رؤسای قوا نیز وجود دارد که آنان نیز طبق آئین‌نامه می‌توانند عمل کنند، در صورتی که به هر دلیلی رئیس‌جمهور شورای شبکه ملی اطلاعات را تشکیل ندهد، این‌ها باید این شورا را تشکیل دهند تا مسائل بر روی زمین باقی‌مانده را رفع کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-28 08:41

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
نسل سوم و اینترنتتونم مال خودتون. نخواستیم ولی یه روز میرسه ماهم جبران میکنیم اونجا از خجالتتون درمیایم. اونجا که چشم دنیا به ایرانه ما جبران میکنیم براتون(واضح نگفتم تا نظرم تایید بشه خودتون فکر کنید ببینید منظورم چی بود)
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید