کد مطلب: 

16317

شارژ مستقیم سیم‎کارت‎های رایتل به مبلغ دلخواه میسر شد

شارژ مستقیم سیم‎کارت‎های رایتل به مبلغ دلخواه میسر شد

معاون فناوری اطلاعات اپراتور سوم تلفن همراه، خبر داد: مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتای رایتل از امروز پنج شنبه می‌توانند با مراجعه به سایت رایتل، به طور مستقیم نسبت به شارژ سیم‌کارت‌های خود به میزان دلخواه اقدام کنند.

مهندس "رضا طالبی" در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا با اعلام ارائه‎ی سرویس جدید خدمات شارژ الکترونیک رایتل، گفت: در سرویس "شارژ مستقیم"، کاهش زمان خرید شارژ سیم‌کارت و ساده سازی خرید را در دستور کار قرار دادیم.

 

وی در ادامه به نحوه‎ی استفاده از این سرویس اشاره کرد و گفت: مشترکان با ورود به صفحه اصلی رایتل به آدرس RIGHTEL.IR، وارد بخش "افزایش اعتبار" می‎شوند و در این بخش گزینه‎ی "شارژ مستقیم" را انتخاب می‎کنند.

 

معاون فناوری اطلاعات رایتل در تشریح سرویس "شارژ مستقیم"، خاطرنشان کرد: در این شیوه مشترک با وارد کردن میزان مبلغ دلخواه، به طور مستقیم سیم‌کارت خود را شارژ کرده و دیگر نیازی به وارد کردن کدشارژ نیست.

وی سرویس شارژ مستقیم را با طی چهار مسیر کوتاه میسر دانست و گفت: طی چهار مرحله‎ی ساده که شامل ورود شماره‎ی سیم کارت و مبلغ مور نظر، تایید اطلاعات، پرداخت بانکی و دریافت کدرهگیری است، مشترکان می‌توانند از این سرویس جدید بهره‌مند شوند.

طالبی در همین راستا، افزود: در سرویس شارژ مستقیم، امکان شارژ به مبلغ دلخواه مانند 15000 ریال یا 23000 ریال و یا هر مبلغ دیگری برای  مشترکان وجود دارد و مبلغ از پیش تعیین شده وجود ندارد.

وی با اشاره به ضریب اطمینان پرداخت بانکی در این سرویس، گفت: در حال حاضر بانک ملت، خدمات پرداخت الکترونیکی شارژ مستقیم را انجام می‌دهد و از فردا جمعه خدمات شارژ مستقیم از طریق درگاه بانک پارسیان و بانک رفاه کارگران نیز امکان‌پذیر خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-28 08:30

افزودن دیدگاه جدید