کد مطلب: 

16301

اتحادیه تشکل‌های ICT عرب به دنبال ارتباط بلند مدت با ایران است

اتحادیه تشکل‌های ICT عرب به دنبال ارتباط بلند مدت با ایران است

نزار زاکا دبیرکل اتحادیه تشکل‌های ICT عرب (اجمع) گفت: با مشارکت در برگزاری هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان، به دنبال بازکردن راه سرمایه‌گذاری شرکت‌های خصوصی دنیا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران هستیم.

به گزارش خبرنگار سیتنا، نزار زاکا که روز چهارشنبه (5 شهریورماه 1393) در نشست خبری هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور سخن می‌گفت، افزود: اجمع به دنبال ارتباط بلند مدت با صنعت ICT ایران است و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای را شریک خود می‌داند.

زاکا با بیان این که نگاه ما به ایران به عنوان مصرف کننده کالاهای ICT نیست گفت: ما ایران را یکی از قطب‌های تولید، توسعه و نوآوری در صنعت ICT می‌دانیم و امیدواریم صنعت ICT ایران با کشورهای عرب زبان پیوند بخورد.

 

دبیرکل اتحادیه تشکل‌های ICT عرب گفت: بسیاری از شرکت‌های خصوصی که با آنها در ارتباطیم، برای سرمایه‌گذاری در ایران ابراز علاقه کرده‌اند و این همایش فرصتی برای گفت‌وگو در این مورد را فراهم می‌کند.

 

وی در مورد فعالیت‌های اجمع نیز توضیح داد: تمرکز ما در همه دنیا بیشتر روی حمایت و تقویت جوانان است و امیدوارم جوانان ایرانی زیادی را در این همایش ببینیم. همچنین اجمع برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات بر دولت‌ها تکیه نمی‌کند و به دنبال حمایت، هدایت و همکاری با بخش خصوصی است.

 

زاکا گفت: امیدواریم هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان به رویدادی سالانه تبدیل شده و ما بازهم فرصت حضور در ایران  را داشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-27 15:37

افزودن دیدگاه جدید