کد مطلب: 

16295

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: با رعایت ضوابط فرهنگی آماده ارائه‎ی بهترین خدمات نسل 3 هستیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: با رعایت ضوابط فرهنگی آماده ارائه‎ی بهترین خدمات نسل 3 هستیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: با فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور رویکرد تعاملی خواهیم داشت و اعطای مجوز ارتقای پروانه ارائه خدمات تلفن همراه به نسل‌ سوم و بالاتر را در راستای مشتری‌مداری می دانیم.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، کاظم ابراهیمی صدرآبادی، در مراسم اعطای مجوز ارتقای پروانه ارایه خدمات تلفن همراه به نسل 3 و بالاتر با بیان این که در برخی از شهرها، نسل سوم همراه اول آماده است، گفت: تعهد می‌دهیم با رعایت ضوابط فرهنگی آماده ارائه بهترین خدمات نسل  3 هستیم و قطعاً تمامی موارد فرهنگی آیین‌نامه را به طور کامل اجرا خواهیم کرد.

 

وی با بیان این که مخابرات هم اکنون در  یک هزار و 200 شهر و روستا حضور دارد، اظهار کرد: چنین حضوری در گستره جغرافیایی کشور امکان استفاده از شبکه‌های مخابراتی را برای تمامی مردم فراهم کرده است.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: با تلاش تمامی همکاران مخابراتی در بخش ثابت و سیار توانسته‌ایم در کلیه جاده‌های اصلی، ریلی و فرعی شبکه داشته باشیم  و در زمینه بازسازی و نگهداری شبکه‌ها هزار میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

 

وی عنوان کرد: امسال نیز در زمینه شبکه تلفن همراه دو هزار و 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهیم داشت و هزار و 600 میلیارد تومان نیز برای تأمین شبکه‌های شهری، روستایی و حوزه‌های فناوری اطلاعات اختصاص می دهیم.

 

او بار دیگر با تأکید براینکه رعایت ضوابط فرهنگی یکی از فرض‌های ما است عنوان کرد: علاوه بر رعایت این ضوابط آیین نامه‌های وزارت ارتباطات را نیز اجرا خواهیم کرد.

 

وی اظهار داشت: هم‌اکنون 30 میلیون مشترک تلفن ثابت و 50 میلیون مشترک تلفن همراه فرصت خوبی را برای ارائه سرویس‌‌های باند پهن فراهم کرده است.

 

ابراهیمی در پایان گفت: امکان ارائه سرویس را برای مردم در پاره ای از شهرها خواهیم داشت و امیدواریم که با دریافت این مجوز بتوانیم فعالیت خود را در این زمینه شروع کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-27 08:44

افزودن دیدگاه جدید