کد مطلب: 

16289

واعظی: شبکه ملی اطلاعات اولویت اول وزارت ارتباطات است

واعظی: شبکه ملی اطلاعات اولویت اول وزارت ارتباطات است

شبکه ملی اطلاعات همواره جزو اولویت های وزارت ارتباطات بوده و در تلاش هستیم با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات،‌این شبکه تا پایان سال 94 در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

 

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در همایش چشم انداز وزارت ارتباطات در سال دوم دولت تدبیر و امید، اظهارداشت: سازمان فناوری اطلاعات ایران تلاش گسترده ای را از یک ماه گذشته آغاز کرده و به زودی یکی از استان هایی که در تولید محتوا پیشگام بوده و مردم از آن ها استفاده می کنند به عنوان پایلوت اجرای این شبکه معرفی خواهد شد.

 

وی افزود: از دیگر فعالیت هایی که شروع شده و با قوت از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران پیگیری می شود، نهضت تولید محتوا و نرم افزار است که از زمره کارهای بزرگ محسوب می شود.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دیگر برنامه وزارت ارتباطات در سال دوم دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: گذر از IPV4 به IPV6  که با عملیاتی شدن آن تحول بزرگی در کشور رخ خواهد داد.

 

وی با اشاره به این‌که در سال گذشته این وزارتخانه تلاش کرده که جایگاه خود و سازمان‌هایش را تحکیم کند، گفت: تلاش ما بر این است که عقب‌ماندگی‌های این وزارتخانه را با وجود تمام مشکلات و مساله‌ی تحریم حل کند و تلاش می‌کنیم مسائلی که دانشگاه‌ها، مردم و نظام با آن مواجه‌اند را برطرف کنیم.

 

دکتر واعظی با اشاره به تشکیل کمیته ای برای تدوین برنامه ششم توسعه تصریح کرد: برای تعیین خط مشی‌های ICT با توجه به تحولات جهان و نیاز کشور این کمیته تشکیل شده تا برنامه ششم در این حوزه به گونه ای تدوین شود که پاسخگوی نیازهای جامعه به عنوان زیرساخت و توانمند‌ساز جامعه باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-26 16:41

افزودن دیدگاه جدید