کد مطلب: 

16287

استان کردستان از چهارشنبه همکد می شود

در راستای اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت در استانهای کشور، تلفنهای استان کردستان از ساعت 22 روز چهارشنبه 5 شهریورماه جاری هشت رقمی می شود.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با اجرای طرح ملی هم کد سازی کلیه شماره تلفن های ثابت این استان ، هشت رقمی وکد استان به 087 تغییر می یابد.

در این طرح کدهای بین شهری در 23 مرکز شهری و 422 مرکز روستایی در سطح شهرستان‌های آرمرده، بانه، بوئین، سفلی، چناره، سروآباد، سقز، صاحب، کانی سور، مریوان، بابارشانی، بیجار، دزج، دهگلان، دیواندره، زرینه، سنندج، شویشه، قروه، کامیاران، موچش، یاسوکند، دلبران و سریش آباد تغییر می یابد.

بر اساس همین گزارش، مشترکین می توانند از طریق تماس با سامانه 3131 و یا با ارسال کد و شماره تلفن ثابت خود به شماره 73- 09186666671 به صورت پیامک ازشماره جدید خود اطلاع یابند.

 

سهولت در ارتباطات درون استانی با هزینه کمتر و تماس تلفنی در سراسر استان بدون گرفتن کد را می توان از جمله مزایای این طرح نام برد.

اطلاعات کلیه شماره‌های استان برروی وب سایت شرکت مخابرات ایران ( www. tci.ir )و پورتال شرکت مخابرات استان کردستان (www. tc-kurd.ir) قابل دسترسی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-26 12:22

افزودن دیدگاه جدید