کد مطلب: 

16282

واکنش واعظی به استفتاء اخیر از آیت الله مکارم پیرامون ارائه مجوز خدمات اینترنت همراه نسل بالا

واکنش واعظی به استفتاء اخیر از آیت الله مکارم پیرامون ارائه مجوز خدمات اینترنت همراه نسل بالا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به استفتاء اخیر از آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی پیرامون ارائه مجوز خدمات اینترنت همراه نسل سوم و بالاتر، گفت: اطمینان می دهم که بنده و همکارانم دغدغه های فرهنگی و اخلاقی را مد نظر خواهیم داشت.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر "محمود واعظی" که در همایش چشم انداز وزارت ارتباطات در سال دوم دولت تدبیر و امید سخن می گفت، گفت: مطلع شدم آیت الله مکارم شیرازی درباره اینترنت نسل سوم صحبت کرده اند و ایشان نگرانی هایی داشتند. علاقه مندم از همین جا به آن حضرت، مراجع و علما، متدینین و خانواده ها اعلام کنم که اینترنت نسل سوم و بالاتر جزو دغدغه های اصلی بنده و همکارانم نیز است. به همین دلیل است که ما پیوست فرهنگی را تهیه کردیم و خدمت رئیس جمهور ارسال داشتیم و طبق دستورات ایشان روند کار در حال پیگیری است.

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر ما در مذاکراتی که با اپراتورها داشتیم قرار گذاشتیم تا زمانی که این پیوست فرهنگی به تصویب مراجع ذی ربط نرسیده، آن دسته از فعالیت ها که نمی توانیم نظارت داشته باشیم ممنوع باشد.

 

واعظی خاطرنشان کرد: آنچه امروز به اپراتورهای تلفن همراه می دهیم هیچ چیزی بیشتر از آن نیست که رایتل از دو سال گذشته ارائه می داده است.

 

وزیر ارتباطات در پایان تاکید کرد: اطمینان می دهم که بنده و همکارانم دغدغه های فرهنگی و اخلاقی را مد نظر خواهیم داشت.

 

گفتنی است؛ آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در استفتائی پیرامون ارائه مجوز "خدمات اینترنت پرسرعت همراه و کلیه خدمات نسل سوم و بالاتر ارتباطات همراه"، اقدام به ارائه این خدمات پیش از تحقق شرایط را بر خلاف شرع، موازین اخلاقی و انسانی  دانستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-26 06:38

افزودن دیدگاه جدید