کد مطلب: 

16219

وزیر ارتباطات در مراسم افتتاح پروژه‎های ICT در استان کردستان: به دنبال تصدی گری نیستیم

وزیر ارتباطات در مراسم افتتاح پروژه‎های ICT در استان کردستان: به دنبال تصدی گری نیستیم

با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تنی چند از معاونین و مدیران این وزارت، نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی و استاندار کردستان 47 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان افتتاح شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، این پروژه‎ها مشتمل بر بخش زیرساخت ارتباطات، توسعه شبکه فیبر نوری، توسعه ارتباطات تلفن همراه و ثابت و همچنین اینترنت روستایی بوده است.

 

مهندس زاهدی استاندار کردستان در این مراسم گفت: انشاالله با توافقی که با پست بانک خواهیم داشت با هدف ایجاد اشتغال شبکه پست بانک در استان توسعه پیدا خواهد کردو امیدواریم بتوانیم در باقی ماندن مردم در روستاها تاثیر گذار باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست در خصوص ایجاد دیتا سنتر در استان و شهرک اینترنتی اقدام نماید.

 

دکتر واعظی نیز در سخنانی ضمن تسلیت روز شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امیدوارم در یکسالی که خدمتگذار مرذم بودیم توانسته باشیم با تمام محدودیت ها و مشکلات دولت، بخشی از برنامه های خود را به عنوان خدمتی کوچک به شما مردم تقدیم کنیم.

 

وی ادامه داد: اهمیت کردستان بر هیچ کس پوشیده نیست و استانی است که همواره در مقام دفاع از کشور و جمهوری اسلامی بودند.

 

وی افزود: ICT پیشران توسعه همه جانبه کشور است به همین جهت نیازمندیم که زیرساخت‎های ارتباطی را به سرعت توسعه دهیم و افتتاح های امروز در همین راستا می باشد.

 

واعظی گفت: مقام معظم رهبری (حفظه الله) نگاه بسیار بلند و دور اندیشی به این حوزه دارند و ریاست محترم جمهوری و مجلس محترم شورای اسلامی همیشه حامی وزارت ارتباطات بوده اند و این مهمترین سرمایه است.

 

وی ادامه داد: ما وقتی موفق می شویم که از بخش خصوصی حمایت کنیم و بنابراین وزارت ارتباطات به دنبال تصدی گری نبوده و از بخش خصوصی می خواهیم که در این حوزه سرمایه گذاری نماید.

 

در این مراسم با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای سرد آقامیش 581 روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-22 09:10

افزودن دیدگاه جدید