کد مطلب: 

16215

"ایفون 6" یاقوت کبود ضد ضربه و خش

"ایفون 6" یاقوت کبود ضد ضربه و خش

روزنامه گاردین نوشت: انتظار می رود که اوج نقطه قوت گوشی آیفون در جدیدترین مدل این گوشی یعنی "آیفون 6 " که سپتامبر آینده وارد بازار می شود، نمایان شود.

 

به گزارش سیتنا، روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: درجدیدترین مدل گوشی آیفون ـ ساخت شرکت آمریکایی اپل ـ که تقریباً خش برنمی دارد، مقادیر زیادی یاقوت کبود مصنوعی به کار رفته است، از این ماده برای پوشش صفحه اصلی حساس به اثر انگشت و لنزهای دوربین در تلفن ها به کار می رود.

 

شرکت اپل قراردادی به ارزش 578 میلیون دلار با شرکت فناوری پیشرفته جی تی امضا کرده است، این شرکت کارخانه ای را در ایالت آریزونای آمریکا ساخته است که با انرژی های تجدیدپذیر کار می کند.

 

مدل آیفون 6 برای اولین بار در نهم سپتامبر آینده عرضه می شود ، شرکت اپل ، این موعد را برای رونمایی این مدل به عنوان یک رویداد رسانه ای بزرگ اعلام کرده است.

 

مارکوس براونلى، وبلاگ نویس متخصص در امور تکنولوژی گفت که ایفون مدل جدید (6) به صفحه محافظ Screen protector نیاز ندارد.

 

شرکت اپل تا کنون برای ساخت صفحه های ضد خش از شیشه سخت استفاده می کرد اما امکان شکست و آسیب دیدن آن به آسانی وجود داشت ، ولی صفحه های جدیدی که شرکت جی تی ارایه کرده است، حتی از صدمه دیدن با بتون نیز درامان است.

 

براونی افزود: لایه های رقیق صفحه یاقوتی می تواند در ساعت هوشمند اپل نیز به کار برود که دارای ظرافت خاصی است و حتی در برابر ضربه یا افتادن، مصون شود و آسیب نبیند.

 

به گزارش العالم، شرکت اپل در مارس 2012 برای تولید صفحه مقاوم در برابر ضربه یا خش دار شدن، ابتکاری به خرج داد و یک لایه نازک از یاقوت را به کار برد.

 

گفته می شود که شرکت اپل اکنون خود را برای عرضه دو نمونه از آیفون آماده می کند که هر دو دارای صفحه ای بزرگ تر از مدل های سابق هستند و عرض مدلی که صفحه آن بزرگ تر است ، 5.5 اینچ و مدلی که صفحه آن کوچک تر است ، 4.7 اینچ است.

 

روزنامه وال استریت ژورنال نوشته بود که شرکت اپل برای اولین بار دستور داده است که 70 تا 80 میلیون دستگاه تولید شود که این بیشترین میزان تولید برای همه مدل های آیفون به شمار می رود.

 

عرضه این میزان تولید گسترده آیفون از سوی شرکت اپل، در ایام کریسمس و آغاز سال آینده میلادی خواهد بود.

 

این درحالیست که تولید اولین سری از مدل آیفون 5 ، 50 تا 60 میلیون دستگاه بود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-21 21:13

افزودن دیدگاه جدید