کد مطلب: 

16211

وزیر ارتباطات در آذربایجان غربی: به دنبال افزایش ارتباط اینترنت پرسرعت در تمامی روستاهای کشور هستیم

وزیر ارتباطات در آذربایجان غربی: به دنبال افزایش ارتباط اینترنت پرسرعت در تمامی روستاهای کشور هستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ما به دنبال افزایش ارتباط اینترنت پرسرعت در تمامی روستاهای کشور به خصوص روستاهای آذربایجان غربی هستیم.

            
به گزارش سیتنا، دکتر "محمود واعظی" در جلسه‎ی افتتاح اینترنت پرسرعت 330 روستای آذربایجان غربی با تأکید بر تلاش چند برابر مجموعه وزارت ارتباطات در استان های مرزی کشور بالاخص استان آذربایجان غربی، گفت: قطعاً جلسه‎ای با معاونین خود در استان برگزار نموده و کمبودهای موجود را بررسی و ارایه راهکار خواهیم کرد.

 

وزیر ارتباطات در ادامه گفت: خوشبختانه هم مجلس و هم دولت در حمایت از طرحها و پروژه های وزارت ارتباطات حمایت همه جانبه نموده و تمامی موانع و مشکلات پیش روی این وزارت را در خدمت رسانی به مردم عزیز از میان برداشته است.

 

وی گفت: هدف ما آن است که بخش خصوصی را نیز وارد کار نموده و غیر از برخی مباحث کلان و امنیتی، باید بقیه امور را به این بخش سپرد.

 

واعظی با تقدیر و تشکر از همه مردمی که در خرداد سال 92 حماسه بزرگ سیاسی را خلق کردند، افزود: بنای دولت ایجاد آرامش توأم با امید است تا مردم بتوانند در پناه خدمات ارایه شده از سوی خدمتگزارانشان راحت تر زندگی نمایند.

 

دکتر واعظی با تأکید بر فرهنگ و اخلاق و مهم شمردن این شاخص ها آنها را از اهداف دولت برشمرد و گفت: دولت در بخش فرهنگی و اعتلای اخلاق از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

 

وزیر ارتباطات در ادامه با مهم دانستن اقتصاد و توجه ویژه دولت به امور اقتصادی گفت: قطعاً ما کشوری هستیم که با منابع عظیم زیرزمینی و انسانی و تحت مدیریت مقام معظم رهبری مشکلی در زمینه تدابیر و برنامه های اقتصادی نخواهینم داشت و اگر امروز کوتاهی و کمبودی وجود دارد در ادامه با برنامه ریزی ها و پروژه های پیش روی دولت حل و فصل خواهد شد.

 

وی با مهم شمردن بحث سلامت در برنامه های دولت در سال جاری افزود: دولت می تواند با سیاست هایی که در بخش بیمه و بهداشت خواهد داشت قطعاً می تواند در کوتاه مدت مسایل مربوط به سلامت مردم را حل و فصل نماید.

 

دکتر واعظی با ابراز خرسندی از توافقات اولیه تیم مذاکره کننده هسته ای روند برنامه های سیاست خارجی را مثبت ارزیابی نموده و اظهار کرد که دیگر سیاست های گذشته که مبتنی بر ایجاد تضاد و تنش با دیگر کشورها بود تکرار نشد.

 

وی در ادامه با بیان اهمیت کارآفرینی و ایجاد فضای کسب و کار گفت ما از طریق حمایتهایی که از شرکت های دانش بنیان داریم و خواهیم داشت هم فرصت اشتغال و هم فرصت رشد و توسعه بیشتر در حوزه فعالیتهای مربوط به ICT را فراهم خواهد کرد.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گلوگاه خواندن استان آذربایجان غربی و مرکز ثقل دانستن آن برای چند استان گفت: آذربایجان غربی مرکزی است که همزمان با شهرهای خود شرایط ارتباط در چند استان دیگر را نیز فراهم می کند.

 

واعظی با تأکید بر ارتقاء در بخش تلفن ثابت و همراه گفت: باید نسل سوم و چهارم را در کنار سایر ارتباطات در این استان فعال نماییم.

 

وزیر ارتباطات گفت: ما به دنبال افزایش ارتباط اینترنت پرسرعت در تمامی روستاهای کشور به خصوص روستاهای آذربایجان غربی هستیم.

 

وزیر ارتباطات با مهم دانستن سیاست نهضت محتوایی در وزارت ارتباطات گفت: ما از همه فرهیختگان و تحصیلکرده ها برای ایجاد نرم افزارها و اپلیکیشن های جدید استقبال و حمایت همه جانبه خواهیم کرد و این مهم در این استان نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

دکتر واعظی با تأکید دوباره بر جدی شمردن فعالیتهای پست و پست بانک برنامه های این شرکت و بانک را در راستای توسعه خدمات به روستاها و مناطق محروم تر عنوان کرد و گفت: طرحها و پروژه هایی در پست بانک در دست اقدام است که می تواند برای روستاییان بسیار مفید و مهم باشد.

 

در این جلسه افتتاح ADSL و اینترنت 330روستای استان آذربایجان غربی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد. ایشان پس از افتتاح این پروژه خاطرنشان کرد.

 

دکتر واعظی پس از افتتاح این پروژه گفت: ما امیدواریم با افتتاح در این روستا، با تلاش همکاران بنده تا پایان سال تمام روستاها دارای ارتباط اینترنتی پرسرعت گردند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-21 12:47

افزودن دیدگاه جدید