کد مطلب: 

16200

گفت‎وگو/ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از سیاست‎ هیات مدیره برای تغییرات در سهام خبر داد

گفت‎وگو/ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از سیاست‎ هیات مدیره برای تغییرات در سهام خبر داد

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، گفت: موضوع تغییرات در سهام جزو سیاست‎های اعضای هیات مدیره‎ی محترم شرکت مخابرات ایران است که اگر به بنده هم دستوری ابلاغ شود، آن را اجرا خواهم کرد.

 

مهندس "کاظم ابراهیمی صدرآبادی" در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، در خصوص برنامه‎هایش در شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: دو موضوع  مدنظر است، یکی بحث اجرای فعالیت‎های مخابراتی است که ما مکلف هستیم تا این کار به طور قطع با یک برنامه‎ی مدون و محکم به انجام برسانیم.

    
وی ادامه داد: موضوع مورد بحث دیگر، تغییرات در سهام است که این موضوع جزو سیاست‎های اعضای هیات مدیره‎ی محترم شرکت مخابرات ایران است که بنده در این زمینه اظهار نظری نخواهم کرد.
 
وی در توضیح بیشتر تغییر سهام در شرکت مخابرات، افزود: سیاست‎های نحوه‎ی توزیع، افزایش و کاهش سهام را اعضای محترم هیات مدیره‎ی شرکت در دستور کار دارند که اگر دستوری ابلاغ شود، من آن را اجرا خواهم کرد.
 
ابراهیمی در خصوص فعالیت‎های شرکت مخابرات ایران در پایان دوره ۵ ساله‎ی تعهد این شرکت به پرسنل، گفت: در آبان ماه امسال، برنامه‎ی ۵ ساله‎ی تکلیف نیروی انسانی بر شرکت مخابرات ایران تمام می‎شود و هم‎چون گذشته شرکت مخابرات ایران به عنوان یک شرکت خصوصی مکلف به حضور فعال در بازار رقابت و بازار بورس است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این شرکت برنامه دارد تا نسبت به افزایش سودآوری و توانمندی‎های لازم برای اضافه کردن سود به ازای هر سهم نیز فعالیت‎های خود را به صورت جدی دنبال کند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-20 07:13

افزودن دیدگاه جدید