کد مطلب: 

16192

واگذاری اینترنت پرسرعت به 103 روستای استان هرمزگان

واگذاری اینترنت پرسرعت به 103 روستای استان هرمزگان

واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت ADSL روستایی به 103 روستای استان هرمزگان انجام شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، محسن قاسمی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: با پیگیری به عمل آمده از تعداد 125 روستای حائز شرایط لازم، به 103 روستا اینترنت پرسرعت ADSL واگذار شد و حداکثر ظرف یک ماه آینده ما بقی روستاها تکمیل می شود.

 

قاسمی با اشاره به نصب و راه اندازی سایت مانیتورینگ فرکانس شهرستان جاسک گفت: سایت مانیتورینگ شهرستان ابوموسی نیز با 90 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی را طی و به زودی کامل می شود.

 

قاسمی در ادامه از افزایش50 درصدی انجام خدمات دستگاههای اجرایی استان به صورت الکترونیکی و ارائه در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و گفت: در طی یک سال اخیر به 50 روستای مشمول طرح خدمات عمومی اجباری روستایی(uso)  تلفن خانگی واگذار شده است.

 

وی افزود: در یک سال گذشته پهنای باند اختصاصی اینترنت (mpls) سه برابر شده و در مجموع پهنای باند اینترنت استان از 9 STM1 به 16 STM1  افزایش یافته است.

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، اظهار داشت: با اجرای بخشی از فاز 5 توسعه همراه اول در استان بخش عمده ای از مشکلات پوشش و همچنینGPRS همراه اول در استان برطرف شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-19 10:06

افزودن دیدگاه جدید