کد مطلب: 

16181

هیات تجاری لبنانی برای مذاکره با شرکت‌های ICT به ایران می‌آید

یک هیات تجاری لبنانی شامل بانک‌ها و بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات این کشور، برای حضور در «هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان» به ایران می‌آید.

به گزارش سیتنا و بر اساس اعلام ستاد برگزاری این همایش، این هیات تجاری برای آگاهی از توانمندی‌های ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بررسی امکان سرمایه‌گذاری و همکاری‌های فنی و تجاری در این همایش شرکت خواهد کرد. به غیر از هیات تجاری لبنانی، قرار است نمایندگان شرکت‌های فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر کشورهای منطقه نیز به ایران بیایند.

در هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان امکان برگزاری نشست‌های تجاری (Match Making) میان نمایندگان شرکت‌های ایرانی و خارجی در نظر گرفته شده است. این امکان برای شرکت‌هایی که برای حضور در همایش ثبت‌نام کرده‌اند، قابل برنامه ریزی است.

 

بر اساس این گزارش، همایش هفته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان با محور اصلی «اینترنت، پیشران توسعه‌ اقتصادی» در روزهای 8 و 9 شهریور ماه با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع) در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی تهران برگزار خواهد شد.

 

در این همایش که با حمایت دولت از جمله شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، قرار است مقامات عالی رتبه کشورمان، وزرای ICT کشورهای منطقه، صاحب‌نظران و کارشناسان برجسته حوزه اینترنت در و هیات‌های تجاری ایرانی و خارجی حضور یابند.

 

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این همایش می‌توانند به سایت رسمی هفته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان به نشانی pictweek.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-18 07:03

افزودن دیدگاه جدید