کد مطلب: 

15955

باشگاه مشتریان آسیاتک راه اندازی شد

شرکت آسیاتک به مناسبت عید سعید فطر با هدف تکریم هر چه بیشتر مشتریان و ایجاد ارتباطی صمیمی و پویا میان مشتریان، باشگاه مشتریان خود را راه اندازی کرد.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، این شرکت با راه‎اندازی این باشگاه قصد دارد سبک زندگی جدیدی را به مشتریان خود معرفی کند و به همین مناسبت استفاده از تکنولوژی برای زندگــی راحت‎تر، انتخاب بهترین ها در زندگی، احترام به خود و دیگران، شادی، تفریح، مسابقه، ورزش و سلامتی، استفاده بهینـه از وقت برای افزایش کیفیت را شعار خود قرار داده است.

بنابراین گزارش از این پس مشتریان فعلی آسیاتک که به عضویت این باشگاه درآمده اند، می توانند با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد باشگاه شوند و افرادی هم که عضو باشگاه نیستند، می توانند با ورود به سایت و انجام مراحل ثبت نام، به عضویت باشگاه درآیند.

لازم به ذکر است اعضای جدید باشگاه آسیاتک بعد از به عضویت درآمدن در باشگاه می توانند با دریافت رمز عبوردر جشنواره‎ها و طرح های که به مناسبت های مختلف از سوی آسیاتک اجرا می شود، شرکت نموده و با کسب امتیازاز تخفیفات در نظر گرفته شده ویژه جشنواره ها استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-02 08:00

افزودن دیدگاه جدید