کد مطلب: 

15952

ارائه‎ی سرویس‎های خدماتی به مشترکان همراه اول با #777* و #707*/ معاون بازاریابی جیرینگ: دسترسی رایگان عموم مردم به کدهای USSD بر بستر امن تلفن همراه میسر است

ارائه‎ی سرویس‎های خدماتی به مشترکان همراه اول با #777* و #707*/ معاون بازاریابی جیرینگ: دسترسی رایگان عموم مردم به کدهای USSD بر بستر امن تلفن همراه میسر است

معاون بازاریابی جیرینگ، گفت: در حال حاضر کدهای USSD که در دسترس عموم جامعه قرار دارد کاملا به صورت رایگان بوده و برخلاف پیامک که یک فرآیند ذخیره و ارسال است و برای کاربر هزینه‎بر می‎باشد، کدهای USSD این هزینه را به همراه ندارد و بر بستر امن تلفن همراه به صورت رایگان و آنی فرستاده و دریافت می شود.

 

"دیاکو نوروزی" در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: در حال حاضر ماموریت جیرینگ ارائه‎ی شارژ تلفن‎های اعتباری همراه اول و ارائه‎ی بستر USSD در حوزه‎ی پرداخت است، ولی همچنان به دنبال این هستیم تا در اولین فرصت بعد از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی خدمات متنوع خود را از طریق کیف پول الکترونیکی وارد بازار نماییم و این خدمات را دسترس عموم قرار دهیم.
 

معاون بازاریابی جیرینگ، در خصوص ارائه‎ی کدهای USSD توسط این شرکت، گفت: در حال حاضر کدهای USSD که در دسترس عموم جامعه قرار دارد کاملا به صورت رایگان بوده و برخلاف پیامک که یک فرآیند ذخیره و ارسال است و برای کاربر هزینه‎بر می‎باشد، کدهای USSD این هزینه را به همراه ندارد و بر بستر امن تلفن همراه به صورت رایگان و آنی فرستاده و دریافت می شود؛ لذا چیزی تحت عنوان هزینه برای ارسال کدهای USSD وجود نخواهد داشت.

وی، ادامه داد: خدمات در فرهنگ ما به عنوان خدمت رسانی و ارائه‎ی سرویس به صورت رایگان جا افتاده است و این در حالی است که در حال حاضر در تمام کشورهای دنیا، بانک‎ها برای ارائه‎ی سرویس‎های بانکی و پولی کارمزد دریافت می‎کنند که این امر باعث ارتقاء کیفیت امکانات می‎شود ولی در حال حاضر ما در قبال سرویس‎ها و خدماتی که به مشترکین ارائه می‎دهیم کارمزدی دریافت نکرده و تمام این سرویس‎ها و خدمات به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار می‎‌گیرد.

 

وی، در عین حال افزود: البته ما سرویس‎ها و خدماتی را که در اختیار مشترکین تجاری خود قرار می‎دهیم شامل هزینه خواهد بود که باید این مشترکان برای ارائه‎ی این سرویس‎ها از طریق بستر جیرینگ مبلغی را پرداخت نمایند.

 

نوروزی در ادامه افزود: در حال حاضر بانک ها و PSPها در حال ارائه‎ی این سرویس هستند و چون کدهای USSD از جمله سرویس‎هایی است که فارق از سیستم عامل‎های مخصوص تلفن همراه و هوشمند بودن تلفن‎های همراه عمل می‎کنند، در نتیجه به راحتی قابل توزیع و گسترش است.

معاون بازاریابی جیرینگ، در ادامه به خبرنگار سیتنا، گفت: برای استفاده از کدهای USSD اهمیتی ندارد که سیستم عامل تلفن همراه شما اندروید یا IOS باشد و یا حتی تلفن همراه شما سیستم عامل داشته و یا نداشته باشد. این سیستم به راحتی با شماره گیری کد مخصوص عمل می‎کند و شما به مکاتبه با سرویس دهنده خواهید پرداخت و به راحتی از سرویس مدنظرتان استفاده خواهید کرد. این قابلیت به عنوان برگ برنده‎ای است که می‎تواند در اختیار کسانی باشد که به دنبال ارائه‎ی سرویس آسان به مصرف کنندگان هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جیرینگ در حال حاضر دو سرویس جدید تحت عنوان #777* و #707* را راه اندازی کرده و در اختیار مشترکین همراه اول قرار داده است، که 777 مربوط به خرید شارژ برای سیم‎کارت‎های اعتباری است که هم از طریق سیم‎کارت های دائمی و هم سیم‎کارت های اعتباری قابل استفاده است و 707 هم برای پرداخت قبوض موبایل و سایر قبوض خدماتی از جمله تلفن ثابت، آب، برق، گاز  و هر قبض شناسه دار قابل استفاده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-02 04:36

دیدگاه‌ها

تصویر سارا
سلام ءم قبض موبایلمو با ٧٣٣ پرداخت کردم ولی کدپیگیریمو گم کردم الان دفرخدماتیا تلفنمو وصل نمیکنن چون کدپیگیری ندارم چیکا کنم ١٠٩ هزارتومن ازم کم شده تلفنمم وصل نشده
ارسال شده توسط سارا در 18 اسفند 93 - 14:40

افزودن دیدگاه جدید