کد مطلب: 

15905

کامنت واعظی در پاسخ به تیتر سیتنا با عنوان "افزایش ناگهانی تعرفه‎ی ایرانسل در پاسخ به دریافت مجوز راه‎اندازی 3G"

کامنت واعظی در پاسخ به تیتر سیتنا با عنوان "افزایش ناگهانی تعرفه‎ی ایرانسل در پاسخ به دریافت مجوز راه‎اندازی 3G"

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به کامنت گلایه آمیز یکی از کاربران شبکه‎ی اجتماعی کلوب در ذیل تیتر خبر سیتنا تحت عنوان "افزایش ناگهانی تعرفه‎ی ایرانسل در پاسخ به دریافت مجوز راه‎اندازی 3G"، نوشته است: "پروانه نسل سوم در حال حاضر هیچ گونه تعهد مالی برای مشترکان ایجاد نمی کند".

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی در پاسخ به گلایه‎ی "هادی افشار" یکی از کاربران شبکه‎ی اجتماعی کلوب در ذیل مطلب "جلسه ای با اعضای سندیکای صنعت مخابرات و فعالان بخش خصوصی" که ضمن اشاره به خبر سیتنا با تیتر "افزایش ناگهانی تعرفه‎ی ایرانسل در پاسخ به دریافت مجوز راه‎اندازی 3G" پرسیده "آیا این درسته جناب وزیر که بدون کوچکترین اطلاع رسانی ایرانسل همچین کاری کرده؟!"، تاکید کرده است: "افزایش نرخ تعرفه هیچ ارتباطی به پروانه نسل سوم یا 3G ندارد. پروانه نسل سوم در حال حاضر هیچ گونه تعهد مالی برای مشترکان ایجاد نمی کند".

 

گفتنی است؛ افزایش تعرفه‎ی سیم‎کارت‎های اعتباری ایرانسل بدون اطلاع رسانی عمومی در روزهای خبری و در آستانه‎ی راه‎اندازی آزمایشی نسل سوم تلفن همراه توسط این اپراتور، حجم زیادی از انتقادها را متوجه مدیران این اپراتور و مدیران بالادستی در وزارت ارتباطات کرده است، در حالی که انتظار می‎رفت این اپراتور در پاسخ به اعتماد وزارت ارتباطات برای اعطای مجوز نسل سوم، اطلاع رسانی شفاف و جلب اعتماد مشترکان را در سرلوحه‎ی کارش قرار دهد.

 

متن کامل گلایه‎ی کاربر شبکه‎ی اجتماعی کلوب و پاسخ وزیر ارتباطات در ادامه آمده است:

 

هادی افشار/ شنبه 4 مرداد ، 17:16
افزایش ناگهانی تعرفه‎ی ایرانسل در پاسخ به دریافت مجوز راه‎اندازی 3G
www.citna.ir/news/15875
آیا این درسته جناب وزیر که بدون کوچکترین اطلاع رسانی ایرانسل همچین کاری کرده؟!

بر اساس تعرفه های جدید، نرخ تعرفه یک دقیقه تماس درون شبکه از 620 ریال به 669 ریال و برون شبکه از 825 ریال به 929 ریال افزایش یافته است. علاوه بر افزایش تعرفه مکالمات، این اپراتور تعرفه پیامک فارسی را از 100 به 105 ریال و لاتین را از 160 به 199ریال افزایش داده است.
"آیا این افزایش های گاه و بیگاه قانونی است؟؟"

 

هادی افشار/ شنبه 4 مرداد ، 17:22
این هم افزایش تعرفه های سیم کارتهای اعتباری ایرانسل که بدون کوچکترین اطلاع رسانی به مشترکین و خیلی ریلکس در سایت این شرکت ثبت شده:
http://bit.ly/1o1QEMp

 

محمود واعظی/ پاسخ : یکشنبه 5 مرداد ، 17:16
با سلام، افزایش نرخ تعرفه هیچ ارتباطی به پروانه نسل سوم یا 3G ندارد. پروانه نسل سوم در حال حاضر هیچ گونه تعهد مالی برای مشترکان ایجاد نمی کند.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-28 11:29

افزودن دیدگاه جدید