کد مطلب: 

15904

راه‎اندازی سرویس باجه الکترونیکی پست در آینده‎ی نزدیک

راه‎اندازی سرویس باجه الکترونیکی پست در آینده‎ی نزدیک

مدیر کل ایجاد و توسعه سرویس های نوین شرکت پست، گفت: یکی از سرویس هایی که قرار است به عنوان سرویس الکترونیکی کاربردی از آن استفاده شود، شبکه متمرکز تبلیغات تلویزیونی در دفاتر پستی است.

 

به گزارش سیتنا، شهرام حی شاد خاطرنشان کرد: پست، پتانسیل عظیمی برای شبکه گسترده فیزیکی تبلیغات دارد و ما می توانیم سفیر مناسبی برای ترویج کالا از طریق تلویزیون های در دسترس واحدهای پستی باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در ترویچ کالاها می توانیم با هزینه کمتر با صدا و سیما رقابت کنیم، افزود: شرکتهایی که برای تبلیغات خود با پست قرارداد می بندند به دنبال استفاده از اعتماد مردم نسبت به پست هستند.

 

حی شاد با بیان اینکه در پست مستقیم تبلیغات بدون در نظر گرفتن جامعه هدف انجام می شود و پست، توزیع منزل به منزل را بدون تفاوت در نوع مخاطب در نظر می گیرد افزود: در تبلیغات هدفمند، پست، از بانک اطللاعاتی قوی که در بخش کد پستی در اختیار دارد استفاده می کند و مخاطبان تبلیغ از قبل وبه صورت هدفمند، مشخص می شوند.

 

مدیر کل ایجادوتوسعه سرویس های نوین شرکت پست، اظهار کرد: یکی دیگر از سرویس هایی که در این اداره کل به صورت آزمایشی در حال اجراست؛ سرویس باجه الکترونیکی است که قرار است کلیه خدمات در بستر اینترنت ارائه شود.

 

وی به پست ترکیبی که زیر مجموعه سرویس باجه های الکترونیکی است اشاره کرد و افزود: در این روش پست می تواند کالای فیزیکی تحویل بگیرد و فایل را به درخواست مشتری تحویل دهد و یا برعکس.

حی شاد ایمیل پستی، دسترسی به اینترنت، استعلام کد پستی ، رهگیری، خرید بلیط ثبت نام اینترنتی، رزرو هتل و پرداخت قبوض را از دیگر بخش های سرویس باجه های الکترونیکی عنوان کرد و گفت: در نظر داریم سرویس های ارزش افزوده بر بستر تلفن همراه (پست همراه) را راه اندازی کنیم.

 

وی به ارائه خدمات سرویس پست همراه اشاره کرد و ادامه داد: استعلام کد پستی، استعلام رهگیر ی مرسولات، استعلام نرخ پستی، استعلام نشانی دفاتر پستی، پست یافته، درخواست تاییدیه توزیع مرسولات، استعلام رهگیری مدارک خودرو بخشی از خدمات این سرویس است.

 

مدیر کل ایجاد و توسعه سرویس های نوین شرکت پست به بخش دوم خدمات پست همراه اشاره کرد و گفت: پست 193 (مقر فرستنده)، پرداخت قبوض خدماتی و جرایم، صدای مشتری و تالار گفتگو، اعلام الکترونیکی به گیرنده مبنی بر وجود نامه آماده تحویل به وی، اعلام الکترونیکی به فرستنده مبنی بر تایید توزیع گیرنده، اعلام الکترونیکی به گیرنده مبنی بر وجود امانت آماده تحویل به وی و اعلام الکترونیکی به فرستنده مبنی بر تایید توزیع امانت به گیرنده از دیگر خدماتی است که در صدد هستیم تا مهر ماه امسال، در اختیار مشتریان قرار گیرد.

 

وی بابیان اینکه سرویس های پستی کشورهای جهان، در 3 بخش مالی، فیزیکی و الکترونیکی فعالیت می کنند افزود:شرکت پست نیز، با انعقاد تفاهم نامه های مختلف با پست بانک، در بخش مالی در حال گسترش خدمات پستی است.

 

حی شاد اظهار کرد: باجه های ارائه دهنده خدمات پست بانک، خدماتی چون صورتحساب الکترونیکی، مدیریت حسابهای الکترونیکی، پرداخت های الکترونیکی، پرداخت صورتحساب ها ،قبوض و همچنین حواله پولی را ارائه می دهند.

 

مدیر کل ایجاد و توسعه سرویس های نوین شرکت پست، در پایان بر ضرورت ارائه سرویس های فیزیکی توزیع در زمان مشخص (TLS) تاکید کرد و گفت: این سرویس می تواند ساعت تحویل کالا را بر اساس میل و رغبت مشتری مشخص کند ودر قبال آن هزینه ای دریافت نماید.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیاز سنجی برای ارائه سرویس ها صورت گرفته گفت: این بخش در اداره کل  بازاریابی پیگیری می شود؛ اما واحد صدای مشتری نیز اطلاعات و پیشنهادهای مشتریان را جمع آوری می کند که  می توان از این پیشنهادها برای شناسایی نیاز های مخاطبان  استفاده کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-28 11:11

افزودن دیدگاه جدید