کد مطلب: 

15891

اجرای بزرگترین طرح همکدسازی سال جاری در استان خراسان رضوی

اجرای بزرگترین طرح همکدسازی سال جاری در استان خراسان رضوی

با اجرای بزرگترین طرح همکد سازی سال جاری در استان خراسان رضوی، شماره تلفن‌های این استان از هفت رقم به هشت رقم افزایش یافت و هموطنان خارج از استان از اول مرداد ماه 93 می‌توانند با کد 51 با تمامی شهرهای این استان تماس بگیرند و دیگر برای ارتباط بین شهرهای داخل استان نیازی به گرفتن پیش شماره ندارند.

 

به گزارش سیتنا، مهندس معدنی پور مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: با هماهنگی شرکت ارتباطات زیرساخت و با صدور و توزیع اسناد نامبرینگ (هم کدسازی) و نظارت بر حسن اجرای آن توسط مراکز مدیریت شبکه این اداره کل، تاکنون چهارده استان کشور تحت پوشش 46 مرکز SC/PC شرکت ارتباطات زیرساخت هم کد شده اند.

 

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 5500 پیش شماره در شهرهای مختلف تغییر یافته و پیش بینی می شود با اجرای این طرح در 16 استان باقیمانده ، حدود 6300 پیش شماره باقیمانده نیز تغییر یابند.

مهندس معدنی پور تصریح کرد: با توجه به حجم انبوه تغییرات تلاش می شود اجرای این طرح با کمترین افت در کیفیت و با سرعت مناسب به انجام رسد.

 

مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوئیچ شرکت ارتباطات زیرساخت توضیح داد: هم چنین بری پخش پیام صوتی مناسب، گویا و نگهداری کد های قبلی در شبکه تا اطمینان از میرا شدن میل ترافیک به سوی کد های قدیم، با شرکت های مخابراتی استانی هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به این نکته که یکی از جنبه های مهم این طرح ها اعمال دو تعرفه متفاوت برای ارتباطات شهری و برای ارتباطات بین شهری است، ابراز امیدواری کرد: با اعمال سیاست جدید  نحوه محاسبه مکالمات بر حسب ثانیه به جای ثبت پالس شارژینگ که در گذشته در تهیه صورتحساب شرکت های مخابراتی اعمال می شد، رضایت مردم عزیز کشورمان بیش از پیش تامین شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-27 17:55

افزودن دیدگاه جدید